NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Ik kan al een paar nadelen zeggen sommig hebben dit al kunnen gelezen hebben.. . Nadelen: - Je kan niet duiken in het spel maar wel zwemmen? (toch wel een zwemdiploma! ) - Je Hebt geen parachutes maar hoe gaat het dan als je heli in de fik gaat? (gewoon suicide dus niks aan de hand) - Bij cops and crooks (Multiplayer) Kunnen alleen de agenten een GPS krijgen zo kunnen zij jou opsporen maar jij hem niet. - Noem maar bij de reacties nog een paar op. Voordelen: - Tijdens missie kan je Nooit opgepakt worden. - Dat multiplayer er natuurlijk in voorkomt. - Dat je een leader board krijgt in het spel. (meer info www.gta4.net) - Noem maar bij de reacties nog een paar op. - Je kan Veel missie te gelijke tijd doen! dat is wel ingewikelt. Bewerkt: 21 april 2008 door NikoBellic16 Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik kan al een paar nadelen zeggen sommig hebben dit al kunnen gelezen hebben.. . Nadelen: - Je kan niet duiken in het spel maar wel zwemmen? (toch wel een zwemdiploma! ) - Je Hebt geen parachutes maar hoe gaat het dan als je heli in de fik gaat? (gewoon suicide dus niks aan de hand) - Bij cops and crooks (Multiplayer) Kunnen alleen de agenten een GPS krijgen zo kunnen zij jou opsporen maar jij hem niet. - Noem maar bij de reacties nog een paar op. Voordelen: - Tijdens missie kan je Nooit opgepakt worden. - Dat multiplayer er natuurlijk in voorkomt. - Dat je een leader board krijgt in het spel. (meer info www.gta4.net) - Noem maar bij de reacties nog een paar op. De lepelaar zit erin haha Nee, je kunt mensen in je kofferbak leggen. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 kan je ook bijv bommen in je kofferbak leggen? en dan heel hard naar een andere auto rijden en dan op het laatste moment er uit springen? zodat de auto ontploft?? kan vast niet. maar zou wel rete vet zijn Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hoe bedoel je? Dat je ECHT mensen in je kofferbak kan stoppen? wat is daar de punt dan van? Reageren
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Voordelen:- Tijdens missie kan je Nooit opgepakt worden. Dit vind ik op een manier juist ook wel weer jammer, ik bedoel het is juist realistisch dat je dan ook opgepakt kan worden. Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hoe bedoel je? Dat je ECHT mensen in je kofferbak kan stoppen? wat is daar de punt dan van? Mensen van de ene plek naar de andere plek brengen. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hoe bedoel je? Dat je ECHT mensen in je kofferbak kan stoppen? wat is daar de punt dan van? Mensen van de ene plek naar de andere plek brengen. of voor de lol, gewoon om mensen bang te maken moet je een politie in je kofferbak stoppen Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Je kan tijdens een missie niet opgepakt worden? Lijkt me in ieder geval wel raar. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hehe eentje snapt hem Dit vind ik op een manier juist ook wel weer jammer, ik bedoel het is juist realistisch dat je dan ook opgepakt kan worden. JUIST DAT WIL IK NOU OOK NET ALS GTA SAN ANDREAS WEET JE WEL? Reageren
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Is dat een FEIT , woow, dat is wel een leuke toevoeging , gewoon hoppakee een persoon erin gooien, naar een verlaten straatje rijden, en dan een kogel door zijn kop, o wat heb ik daar zin in Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Niet dat je er een sterretje voor krijgt ofzo? Reageren
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Hehe eentje snapt hemDit vind ik op een manier juist ook wel weer jammer, ik bedoel het is juist realistisch dat je dan ook opgepakt kan worden. JUIST DAT WIL IK NOU OOK NET ALS GTA SAN ANDREAS WEET JE WEL? Ja ik bedoel, ze zeggen dat de moeilijksgraad omhoog gaat, nou dan moet je dat er toch ook gewoon in laten. Wordt het juist extra moeilijk, eerst een paar mensen bijvoorbeeld doden voor je missie en ook dan politie achter je aan. Ik bedoel kan je net zo goed de politie opbellen van ja, ik moet nu iemand dood maken, gaan jullie even lekker donuts eten aub :S:P Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik bedoel kan je net zo goed de politie opbellen van ja, ik moet nu iemand dood maken, gaan jullie even lekker donuts eten aub :S:P Ja echt he? dat is nou 1- van R* Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 k hoop echt dat er van die politie agentjes rond lopen met een donut in z'n hand Reageren
CreepyKiller NL Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Weet je echt zeker dat je niet opgepakt kan worden? Bij cops and crooks vind ik het juist beter dat alleen de politie gps heeft.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.