jesse25 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 kan je ook bijv bommen in je kofferbak leggen?en dan heel hard naar een andere auto rijden en dan op het laatste moment er uit springen? zodat de auto ontploft?? kan vast niet. maar zou wel rete vet zijn misschien niet in de kofferbak maar je hebt toch wel gehoord van 8-bal? Reageren
oostzaan Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Die nadelen vind ik niet echt nadelen Niet duiken..maakt me niks uit.. Reageren
jesse25 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Maar tijdens missies niet opgepakt kunnen worden geloof ik niet.. zal mooi zijn onderweg tijden een missies totale ravage aanrichten en de politie eet zijn donut rustig op?? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Maar tijdens missies niet opgepakt kunnen wordengeloof ik niet.. zal mooi zijn onderweg tijden een missies totale ravage aanrichten en de politie eet zijn donut rustig op?? ik denk dat je wel politie achter je aan krijgt, maar dat ze inplaats van je te arresteren ze je gewoon doodknallen Reageren
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik hoop dat ze het allebei doen, het is toch raar wanneer je een missie doet, je ziet 2 agenten lopen. Je schiet er 1 neer en die ander blijft lekker doorlopen omdat jij een missie aan het doen bent en omdat hij zijn donuts nog moet opeten XD Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Voor mij zijn er alleen maar voordelen. Ciao Reageren
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 mijn voordeel is dat hij komt Reageren
Giozio Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Is dat een FEIT , woow, dat is wel een leuke toevoeging , gewoon hoppakee een persoon erin gooien, naar een verlaten straatje rijden, en dan een kogel door zijn kop, o wat heb ik daar zin in Haha Ja zal wel leuk zijn als zoiets kan. Maar er zijn bijna geen nadelen. Alleen je kunt niet vliegen dat vond ik altijd wel leuk in SA. Maarja veder is de game perfect. GR Giozio Reageren
oostzaan Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Een game zal nooit perfect zijn hoor Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Een game zal nooit perfect zijn hoor Maar GTA IV komt aardig dicht in de buurt En is dat bevestigd dat je niet gearesteerd kan worden tijdens missies?? geloof er niet veel van nu. En zou het ook wel minder realistisch vinden als ze dat niet zouden doen.. Reageren
Giozio Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Een game zal nooit perfect zijn hoor Nou GTA IV komt heel dicht bij in de buurt. GR Giozio Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Extra nadelen: - Framedrops (zitten er waarschijnlijk soms nog in) - In de verte geen verkeer/voetgangers te zien Reageren
joppie Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je ziet op sommige screens dat het lijkt alsof het geverfd is... Vind ik jammer/nadeel van de omgeving. Reageren
Iscariah Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je ziet op sommige screens dat het lijkt alsof het geverfd is...Vind ik jammer/nadeel van de omgeving. Ik snap niet hoe mensen dat lelijk kunnen vinden... Ik vindt dat schilderachtige juist heel erg mooi. En zo'n screen ziet er sowiezo veel mooier uit dan screens van de voorgangers. Misschien is het omdat ik ontwerpen als hobby heb en kunst mooi vind, dat weet ik dan weer niet... Oordeel zelf maar wat je ervan vindt! Ik vind het in ieder geval top! Thanks R*!!! Reageren
strandpop Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Die nadelen vind ik niet echt nadelen Niet duiken..maakt me niks uit.. ik ben al blij dat je kan zwemmen niet dat gezeik dat je verdrinkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.