Jump to content

Nadelen in het spel!


NikoBellic16

Recommended Posts

Ik kan al een paar nadelen zeggen sommig hebben dit al kunnen gelezen hebben.. :D .

Nadelen:

- Je kan niet duiken in het spel maar wel zwemmen? (toch wel een zwemdiploma! :dans: )

- Je Hebt geen parachutes maar hoe gaat het dan als je heli in de fik gaat? (gewoon suicide dus niks aan de hand)

- Bij cops and crooks (Multiplayer) Kunnen alleen de agenten een GPS krijgen zo kunnen zij jou opsporen maar jij hem niet.

- Noem maar bij de reacties nog een paar op.

Voordelen:

- Tijdens missie kan je Nooit opgepakt worden.

- Dat multiplayer er natuurlijk in voorkomt.

- Dat je een leader board krijgt in het spel. (meer info www.gta4.net)

- Noem maar bij de reacties nog een paar op.

- Je kan Veel missie te gelijke tijd doen! dat is wel ingewikelt.

Hoe kom je aan die info? :?

Vermeld wel even een bron ;)

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gtamelle

    5

  • Shifty_93

    5

  • NikoBellic16

    5

  • sjaakminaak

    2

Top Posters In This Topic

Bij een spel zijn altijd nadelen maar zoveel spellen worden vergeleken met gta...

- ja maar bij gta kan je wel...

Marr als het op DE GTA IV hebt met wat vergelijk je het dan?

GTA IV komt eraan en dat is het beste en nadelen kan iedereen wel ergens vinden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Camera:

"Damn straight you can't defend the camera controls. Honestly, I thought battling with third-person cameras in action games went out with the Macarena. Okay, so the reality is that few open-world games get the system exactly right, but GTA IV's execution really doesn't feel smooth. Want to glance down a side street as you run past? You've got to really fight for it as the camera judders its way slowly to the side, repeatedly trying to switch forward. More often than not, you're better off not using the camera controls and instead just turning your character to face the way you want to see. It's resolutely old-school, and while everyone has the same disadvantage, there's just no reason for it to be this way. Saint's Row (a game that I really don't like in other respects) and Crackdown both have much better, smoother systems than this."

Lock-on systeem in multiplayer:

"I'm also not a huge fan of the lock-on system. I understand that you kinda have to have one in there – multiplayer battles can take place over huge areas and it evens up the odds when you can target someone coming towards you in a car or other vehicle, but in deathmatch especially, we kept having these shootouts where everyone was just strafing or diving about in streets, all locked on to each other, with the person with the biggest gun, or the most health inevitably winning. Sure, the cover system works well, but more often than not – unless you take up cover well ahead of a firefight – it's going to be a disadvantage trying to use it. Unless cover is right next to you you'll end up getting capped if you try to make your way to cover, meaning that the best tactic is often stand and deliver."

Grafisch iets minder online:

"The maps, which are really just sections of the city, are enormous and lovingly detailed. However, I need to put on my 'not-so-Good Cop' hat on for a minute. The depth-of-field blur effect is far too heavily applied to the multiplayer game. Everything that is more than 50 feet down the street from you starts to pixelate and distort strangely, as if filtered through a haze of tiny droplets of vegetable oil."

Framedrops:

"And there were a few moments where the game chugged slightly too. Mostly when cars were piling up and exploding, choppers were hovering ahead and a heap of stuff was going on."

Deze informatie komt van ign.

Het lock-on systeem kan je al schrappen als minpunt want de host kan kiezen om het aan of uit te zetten. En dat de game online grafisch er wat minder uitziet is niet verwonderlijk, zeker omdat er nog verkeer en voetgangers in zitten. Vergelijk dit eens met Saints Row, was met 12 man maximum online en zo leeg als iets. En GTA 4 doet het effe met 16 man met verkeer, voetgangers en zelfs politie... dan neem ik die framedrops tijdens auto's die ophopen en ontploffen met helicopters die er boven hangen en met nog actie er rondom wel voor lief. :)

Bewerkt: door Abnormaal
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan al een paar nadelen zeggen sommig hebben dit al kunnen gelezen hebben.. :D.

Nadelen:

- Je kan niet duiken in het spel maar wel zwemmen? (toch wel een zwemdiploma! :dans:) bron? namelijk nooit van gehoord

- Je Hebt geen parachutes maar hoe gaat het dan als je heli in de fik gaat? (gewoon suicide dus niks aan de hand) bron graag

- Bij cops and crooks (Multiplayer) Kunnen alleen de agenten een GPS krijgen zo kunnen zij jou opsporen maar jij hem niet. waarom is dat slecht? en trouwens, je hoeft je neit te richten op die agenten, maar op de vluchtauto en de mogelijke baas, en dat is toch normaal als de cops weten waar jij bent, maar jij niet weet waar hun zijn?

- Noem maar bij de reacties nog een paar op.

Voordelen:

- Tijdens missie kan je Nooit opgepakt worden. dat is dus fout, en anders zou het een nadeel zijn, kijk maar op WikiGTA, bij een van de missies komt er politie, wat is het nut van politie? juist, mensen oppakken

- Dat multiplayer er natuurlijk in voorkomt.

- Dat je een leader board krijgt in het spel. (meer info www.gta4.net)

- Noem maar bij de reacties nog een paar op.

- Je kan Veel missie te gelijke tijd doen! dat is wel ingewikelt. waarom is dat nou weer ingewikkeld?

volgende keer je bronnen beter bekijken, en kijken of het nog echt realistisch is...

Link to comment
Delen op andere websites

ja ook dat, we zullen wel zien, volgende week...

dan zal je dus zien dat er wel logica is in die amerikanen en engelsen, en dat er wel politie is tijdens de missies....

maar anders is er toch niks aan?

dan zit je daar een beetje te rijden met drugs in de auto...

jippie!

niemand achter je aan, dan stop je toch gelijk ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat een FEIT :D, woow, dat is wel een leuke toevoeging :D, gewoon hoppakee een persoon erin gooien, naar een verlaten straatje rijden, en dan een kogel door zijn kop, o wat heb ik daar zin in :puh:

Rij anders gewoon die auto de zee in... muhahahaha

Link to comment
Delen op andere websites

kan je ook bijv bommen in je kofferbak leggen?

en dan heel hard naar een andere auto rijden en dan op het laatste moment er uit springen?

zodat de auto ontploft??

kan vast niet. maar zou wel rete vet zijn

misschien niet in de kofferbak

maar je hebt toch wel gehoord van 8-bal?

Je kan wel bommen in je kofferbak doen hier een directe quote van IGN.

Gaat over de vriendschap en wat de voordelen daarvan zijn.

Packie gives you car bombs. This special package can be placed in the trunk of a car and remotely detonated via phone.

Bron:

http://ps3.ign.com/articles/869/869322p1.html

Link to comment
Delen op andere websites

kan je ook bijv bommen in je kofferbak leggen?

en dan heel hard naar een andere auto rijden en dan op het laatste moment er uit springen?

zodat de auto ontploft??

kan vast niet. maar zou wel rete vet zijn

misschien niet in de kofferbak

maar je hebt toch wel gehoord van 8-bal?

Je kan wel bommen in je kofferbak doen hier een directe quote van IGN.

Gaat over de vriendschap en wat de voordelen daarvan zijn.

Packie gives you car bombs. This special package can be placed in the trunk of a car and remotely detonated via phone.

Bron:

http://ps3.ign.com/articles/869/869322p1.html

Oh oh, daar ga ik me toch vies gebruik van maken. Zovan:" Wil je mn auto jatten ? Tuurlijk ga je gang hoor" Hij stapt in en rijd ermee weg, en opeens "Click" Bye :D :D

Bewerkt: door 7nightwing7
Link to comment
Delen op andere websites

Goed topic, we hebben het alleen maar over de voordelen maar uiteraard zijn er ook nadelen, die wil ik ook graag weten. Net zoals bij SA waren ook nadelen terwijl ik dit niet had verwacht voor de release, maar toen ik het spel eenmaal had........ waren er toch wel een aantal nadelen

Dit zal met gta 4 niet te vermijden zijn, maar toch wordt het een prachtig spel!

Bewerkt: door jr_maffia
Link to comment
Delen op andere websites

Extra nadelen:

- Framedrops (zitten er waarschijnlijk soms nog in)

- In de verte geen verkeer/voetgangers te zien

Oei, saints row had dit ook, was verdomd klote om te spelen.

Keek je naar achter, zag je een auto, en als je weer naar achterkeek was de auto weg.

en allemaal zo'n dingen, hoop dat gta 4 dit niet heeft of een stuk minder.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Extra nadelen:

- Framedrops (zitten er waarschijnlijk soms nog in)

- In de verte geen verkeer/voetgangers te zien

Oei, saints row had dit ook, was verdomd klote om te spelen.

Keek je naar achter, zag je een auto, en als je weer naar achterkeek was de auto weg.

en allemaal zo'n dingen, hoop dat gta 4 dit niet heeft of een stuk minder.

Greetz

ja, had ik ook last van.

stond ik voor een vette auto,

kijk ik even om me heen of er politie is.

wil ik die auto stelen, is ie er niet meer :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ja, had ik ook last van.

stond ik voor een vette auto,

kijk ik even om me heen of er politie is.

wil ik die auto stelen, is ie er niet meer :duh:

Ik hoop dat je het nu over Saints Row hebt en niet de gelekte GTA 4? :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...