Jump to content

[Vraag] San Fierro

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik had graag een vraagje. Hoe kan de grond aanpassen waar die kapotte flatten op staan? Daarmee bedoel ik het stukje land. Want ik wil het omtoveren tot Ground Zero aangezien er geen plaats meer is wil ik die kapotte flatten op knappen tot het WTC Plaza. ^_^

Ik heb SketchUp, en Gmax. Maar ik heb de Gmax key niet, dus ik zou nog even moeten werken met SketchUp.

Deze gebouwen komen er te staan:

WTC1

WTC2

WTC3

WTC4

WTC5

WTC6

WTC7 - Wangcars plaats wordt verwijdert, en daarbij komt WTC7 testaan.

Zo zou het er uit gaan zien:

wtc_plaza.PNG

- Ik moet eerst models ingame krijgen! GTA: Peekcity schiet niks op.

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY
Geplaatst:
Hey,

Ik had graag een vraagje. Hoe kan je dat zand aanpassen, want ik wil het omtoveren tot Ground Zero aangezien er geen plaats meer is wil ik die kapotte flatten op knappen tot het WTC Plaza. ^_^

Ik heb SketchUp, en Gmax. Maar ik heb de Gmax key niet, dus ik zou nog even moeten werken met SketchUp.

WTC1

WTC2

WTC3

WTC4

WTC5

WTC6

wtc_plaza.PNG

wangcars moet je niet verwijderen. of je moet "boven" het gebouw gaan bouwen. i.v.m. de storyline

Geplaatst:

Kun je misschien iets beter uitleggen wat je bedoelt met "dat zand aanpassen"? Dat is me momenteel eigenlijk niet helemaal duidelijk, en daarover staat haast niks verder in je beginpost, terwijl dat toch de reden is dat je dit topic aanmaakt, lijkt me zo. Kun je dus iets meer details vertellen over wat "dat zand" is en hoe je het dan zou willen hebben?

Geplaatst:
Kun je misschien iets beter uitleggen wat je bedoelt met "dat zand aanpassen"? Dat is me momenteel eigenlijk niet helemaal duidelijk, en daarover staat haast niks verder in je beginpost, terwijl dat toch de reden is dat je dit topic aanmaakt, lijkt me zo. Kun je dus iets meer details vertellen over wat "dat zand" is en hoe je het dan zou willen hebben?

Daarmee bedoel ik de grond waar die kapotte gebouwen opstaan. ^_^

Geplaatst:

Nou dat is één deel van de vraag verduidelijkt, maar dat is nog steeds geen volledig antwoord. Ik weet namelijk nog steeds niet wát je er dan aan wilt veranderen en waarin het moet veranderen. Iets meer details vertellen over hoe je van plan was dit aan te pakken zouden welkom zijn, eerlijk gezegd.

Geplaatst:
Nou dat is één deel van de vraag verduidelijkt, maar dat is nog steeds geen volledig antwoord. Ik weet namelijk nog steeds niet wát je er dan aan wilt veranderen en waarin het moet veranderen. Iets meer details vertellen over hoe je van plan was dit aan te pakken zouden welkom zijn, eerlijk gezegd.

Ik heb in het topic getypt dat het omgetoverd wordt tot Ground Zero.

Geplaatst:
Hey,

Ik had graag een vraagje. Hoe kan je dat zand aanpassen, want ik wil het omtoveren tot Ground Zero aangezien er geen plaats meer is wil ik die kapotte flatten op knappen tot het WTC Plaza. ^_^

WTC1

WTC2

WTC3

WTC4

WTC5

WTC6

wtc_plaza.PNG

wangcars moet je niet verwijderen. of je moet "boven" het gebouw gaan bouwen. i.v.m. de storyline

In dat geval kan hij de gebouwen niet eens neerzetten omdat je in de missie 'deconstruction' daar de boel moet vernietigen. ;)

Geplaatst:

Ik hoor hier verschillende mensen steeds zeggen dat het niet zou kunnen i.v.m. de storyline, maar als 'GTA_PEEKCITY' daar niet zoveel waarde aan hecht, zou hij natuurlijk ook een stripped SCM kunnen instaleren op zijn GTA San Andreas installatie, zodat hij in ieder geval geen missie's meer heeft en dus gewoon zonder zorgen die gebouwen kan plaatsen...

greetz :sigaar:

Geplaatst:

waarom zet ie die wtc`s enzo niet gewoon ergens anders?? in downtown bijvoorbeeld! daar zijn toch geen missies...

Geplaatst:

Ik zal dan maar even terugkomen op je vraag. Als ik logisch nadenk, kom ik tot de conclusie dat jij die grond waar de gebouwen nu op staan, helemaal vlak wilt hebben, omdat je dar het makkelijkst nieuwe gebouwen op kunt zetten. Dan zul je de .dff van die grond moeten aanpassen. Er is echter een klein probleempje. Zoals je misschien nog wel weet moest je in de missie 'deconstruction' de voorman in een gat begraven met cement. Dit gat is een apart object, dus vergeet niet dit ook helemaal vlak te maken. Dat gat bestaat overigens zelfs uit meerdere objecten, namelijk een gat met cement en wat zand om het gat te bedekken, voor wanneer je de missie nog niet hebt gedaan. Dit zijn de namen van de bestanden:

-hub_SFS (grote grond 1)

-hub02_SFSe (grote grond 2)

-hubhole1_SFSe (afdek zand)

-hubhole4_SFSe (gat met cement)

Hopelijk heb je hier wat aan en nog veel succes met je mod!

Met vriendelijke groeten,

Syp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...