Capodaano Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar nou heb ik wel HELE erge zin in GTA IV, ik tel de dagen af, heb zweterige handen, en probeer zo snel mogelijk de dagen af te lopen.. Dacht dat ik vroeger zin had in GTA maar sinds vandaag is het echt erg. Serieus, ik word bijna gek xD Ik kan niet meer wachten, nog 7 lange dagen... Dit word de meest verschrikkelijke week van m'n leven bijna joh! En met jullie? Kunnen jullie nu ook echt niet meer wachten?
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar nou heb ik wel HELE erge zin in GTA IV, ik tel de dagen af, heb zweterige handen, en probeer zo snel mogelijk de dagen af te lopen.. Dacht dat ik vroeger zin had in GTA maar sinds vandaag is het echt erg.Serieus, ik word bijna gek xD Ik kan niet meer wachten, nog 7 lange dagen... Dit word de meest verschrikkelijke week van m'n leven bijna joh! En met jullie? Kunnen jullie nu ook echt niet meer wachten? Ik heb trek in de game . Ik ga 24/7 voor spelen natuurlijk ik had er lang voor moeten wachten.
ps34live Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik wacht al 1.5 jaar 7 dagen kunnen er ook nog wel bij maar geen dag langer
oostzaan Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik krijg hem pas 3 mei maarja eerst weekje lekker op vakantie. En dan daar op de laptop ingame filmpjeskijken maar nie te veel wil der wel zelf achter komen
mattetoet Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 stel je voor dat ze hem uitstellen, dat overleef ik niet
Capodaano Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 stel je voor dat ze hem uitstellen, dat overleef ik niet Ik zou radeloos zijn xD
mattetoet Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik kijk ook naar de 28 dte uit, dan verschijnene waarschijnlijk de eerste gameplayfilmpjes al
pim87 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Inderdaad, kan niet nog langer wachten hoor
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ja, ik kan ook niet wachten, dat heb ik niet heel vaak dat ik zo erg op zo'n game zit te wachten maar nu! OOOooooooo . Maar zit eerst in Deutsland en ga er dan lekker niet aandenken, maar ik kom dan woensdag avond terug, en ik gaan extra hard naar de deur lopen kijken of hij er ligt. En als hij er niet ligt dan denk ik, maak je niet druk hij ligt vast bij de buuren . Maar dan ligt die daar niet soms . En dan moet ik nog een dag wachten tot ik hem heb misschien . Maar als ik hem die avond heb, en ik kom ongeveer om 10 uur thuis, speel ik heb denk ik tot een uurtje of 2 . O wat heb ik er zin in, en ik zit hier maar een saai verhaal te schrijven
aeroxthm Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 stel je voor dat ze hem uitstellen, dat overleef ik niet dat gebeurd niet
mattetoet Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 stel je voor dat ze hem uitstellen, dat overleef ik niet dat gebeurd niet wel als ze de vrachtwagen van de gamemania overvallen die da spel vervoert
gtamelle Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 En 1 van de overvallers is een advocaat die iets heel ergs tegen de gta series heeft
-GoldWing- Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 hahahahahha dat is een goeie. Maar ik zit er nu al op te wachten. Oja je kan nu gratis gta IV posters hale bij de free record shop. Echt chill ik heb er meteen 5 genomen. ik zei dat die voor me vrienden waren. Greetzzz -GoldWing-
jellha Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ja, ik kan ook niet wachten, dat heb ik niet heel vaak dat ik zo erg op zo'n game zit te wachten maar nu!OOOooooooo . Maar zit eerst in Deutsland en ga er dan lekker niet aandenken, maar ik kom dan woensdag avond terug, en ik gaan extra hard naar de deur lopen kijken of hij er ligt. En als hij er niet ligt dan denk ik, maak je niet druk hij ligt vast bij de buuren . Maar dan ligt die daar niet soms . En dan moet ik nog een dag wachten tot ik hem heb misschien . Maar als ik hem die avond heb, en ik kom ongeveer om 10 uur thuis, speel ik heb denk ik tot een uurtje of 2 . O wat heb ik er zin in, en ik zit hier maar een saai verhaal te schrijven ik heb ook nog nooit zo erg op een game gewacht heb er echt VETTE zin in
Recommended Posts