Jump to content

Nu begint het pas echt...

Recommended Posts

Geplaatst:
stel je voor dat ze hem uitstellen, dat overleef ik niet

Ik zou radeloos zijn xD

Dikke lul ze gaan hem uitstellen

Dan hebben ze een probleem hoor..

Toch het kan niet uitgesteld worden ze hebben al die discs/dvds al klaar staan in dozen.

dus ze kunnen hem al naar de winkels verzenden ofzoiets? :D

Maar toch ze krijgen een probleem als ze hem gaan uitstellen omdat ze de officele datum al hebben opgenoemd.

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gtamelle

7

• mattetoet

4

• Capodaano

2

• NikoBellic16

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

ik wacht al sinds vorig jaar

en het ergste is dat ik de 29ste echt moet gaan werken..

hij komt gelukkig gewoon op de mat vallen duss

speel hem savonds wel

heb medelijden :duh:

Geplaatst:
Ik krijg hem pas 3 mei :cab: maarja eerst weekje lekker op vakantie. En dan daar op de laptop ingame filmpjeskijken :*D maar nie te veel wil der wel zelf achter komen :tu:

yeah right!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:
stel je voor dat ze hem uitstellen, dat overleef ik niet

Ik zou radeloos zijn xD

Dikke lul ze gaan hem uitstellen

Dan hebben ze een probleem hoor..

Toch het kan niet uitgesteld worden ze hebben al die discs/dvds al klaar staan in dozen.

dus ze kunnen hem al naar de winkels verzenden ofzoiets? :D

Maar toch ze krijgen een probleem als ze hem gaan uitstellen omdat ze de officele datum al hebben opgenoemd.

De enige manier dat ie uitgesteld kan worden is als alle vrachtwagens die het spel vervoeren overvallen worden :puh: Dat lijkt me dus onmogelijk. Ik kan ook niet wachten. Vanaf morgen is het echt aftellen. De laatste loodjes zijn het zwaarst..

Maar misschien heb ik nog een tip voor jullie:

Ga San Andreas spelen en stel jezelf een doel dat je wilt halen vóór volgende week dinsdag. bijvoorbeeld alle teritories veroveren. Als je dat doet dan gaat de tijd echt een stuk sneller! ;) Ben dat sinds gister gaan doen en het werkt echt!! :D (Het kan natuurlijk ook met andere games ;))

Geplaatst:

ik ga fakking fakking niet meer op dit forum komen na half 10 vanavond.. tot ik de game heb.. lijkt mij een pr8 idee!!!!! wie doet er mee.. en laat jezelf verassen.. tot na de vakantie..

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst:

Deze week gaat hopelijk super snel, het is school dus dat gaat extra snel, maar ik moet mijne bakkes houden over het spel, ik wordt er knettergek ervan als ik er aan denk.

En dan nog denken dat vrijdag die camions aankomen (mijn vader is nen leverancier in meubels, en verhuurt camions en kent veel connecties en zei dat er een lading binnenkwam van Dover naar hier)

Geplaatst:

Ik was zenuwachtig met de release van Fifa 2008, maar dit slaat alles. Heb kriebels in me buik. :Y

Geplaatst:

Ik luister nu ook hardcore terwijl ik dat nooit luister, alleen als ik echt iets raars aan de hand is :puh:.

Dus dit is wel heel vreemd, want persoonlijk ben ik niet zo'n hardcore fanaat :puh:

Geplaatst:
ik luisetr nu ook andere muziek :puh:

typ ook sneller dan normaal :puh:

Moby wtf?

Ik luisterde net ook Vivaldi zonder er bij stil te staan dat ik dat aan het luisteren was, het is best relaxed bij het leren van een proefwerk Frans :puh:

Geplaatst:

lolz xD

ff ter duidelijkheid, uitstellen kan neit meer, over max. 3 dagen hebben de winkels het spel al, zoniet nu :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...