Jump to content

Nu begint het pas echt...


Capodaano

Recommended Posts

Voor mij duurt et nog wel even... :S ik kijk dus vooral uit naar Donderdag, da nbegitn heroes seizoen 2 op BBC 2 :D. Daar heb ik sinds november 2007 op gewacht en net toen ik besloot et te downloaden hoorde ik dat et kwam :D.... OOO, zo houdt ik et nog we lvol tot na de examens... en dan, GTA spelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gtamelle

    7

  • mattetoet

    4

  • Capodaano

    2

  • NikoBellic16

    2

Top Posters In This Topic

Mensen, ik kan ook ab-so-luut niet wachten. Het spijtige is alleen dat ik de dag vóór de release op vakantie ga! En pas 2(!) weken daarna weer kom. Gelukkig ligt GTAIV dan wel in mijn brievenbus op mij te wachten. Maarrrr, ik heb dan ook examens. Ik zal dan ook niet echt aan spelen toe komen.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar nou heb ik wel HELE erge zin in GTA IV, ik tel de dagen af, heb zweterige handen, en probeer zo snel mogelijk de dagen af te lopen.. Dacht dat ik vroeger zin had in GTA maar sinds vandaag is het echt erg.

Serieus, ik word bijna gek xD Ik kan niet meer wachten, nog 7 lange dagen...

Dit word de meest verschrikkelijke week van m'n leven bijna joh!

En met jullie? Kunnen jullie nu ook echt niet meer wachten?

walla jij bent zielig beetje gek worden van een spel

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en iedereen met zijn leuke grapjes over familie leden die bij Rockstar werken en uitstel lul verhalen hou maar op want het heeft toch geen zin meer :dans: .

Nog anderhalf uur en dan nog verdomme 6 dagen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar nou heb ik wel HELE erge zin in GTA IV, ik tel de dagen af, heb zweterige handen, en probeer zo snel mogelijk de dagen af te lopen.. Dacht dat ik vroeger zin had in GTA maar sinds vandaag is het echt erg.

Serieus, ik word bijna gek xD Ik kan niet meer wachten, nog 7 lange dagen...

Dit word de meest verschrikkelijke week van m'n leven bijna joh!

En met jullie? Kunnen jullie nu ook echt niet meer wachten?

walla jij bent zielig beetje gek worden van een spel

Je kan hem wel zielig vinden, maar dan vind je mij en ik denk nog veel meer ook zielig. Zoals ik net ook al zei, ik kan niet wachten. Jij kan hem misschien zielig vinden omdat hij zit te wachten op GTA, maar jij zit netzo goed op een GTAforum. Dus jullie zijn even 'zielig'. En ik samen met de andere 67583 leden ook!

Bewerkt: door Daan007
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen ik kan niet meer wachten op GTA 4(ik weet dat jullie ook mee zit,maar goed).Ik heb echt hulp van jullie nodig: ik heb ook geen ps3. Dan ga er maar van uit dat ik (veel) langer moet wachten dan jullie. Ik woon ook op me zelf he! Straks naar 29e zal ik wel mooi vinden dat 1 van jullie aparte topic maakt wie GTA 4 gespeel hebt zoals van alles wat bv: hoe reageren de mensen(ook politie), hoe realistisch is dat spel geworden, kan je met elk voertuig driften, en nog veel meer! Ik kan nu wel zeggen dat jullie mij zware spannend gevoel bestrijdt. Groetjes sprayboy :D^_^:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen ik kan niet meer wachten op GTA 4(ik weet dat jullie ook mee zit,maar goed).Ik heb echt hulp van jullie nodig: ik heb ook geen ps3. Dan ga er maar van uit dat ik (veel) langer moet wachten dan jullie. Ik woon ook op me zelf he! Straks naar 29e zal ik wel mooi vinden dat 1 van jullie aparte topic maakt wie GTA 4 gespeel hebt zoals van alles wat bv: hoe reageren de mensen(ook politie), hoe realistisch is dat spel geworden, kan je met elk voertuig driften, en nog veel meer! Ik kan nu wel zeggen dat jullie mij zware spannend gevoel bestrijdt. Groetjes sprayboy :D^_^:cya:

Wil je jezelf martelen ofzo :bonk: ? XD

En ik denk dat zo een topic er standaard wel komt, dus daar hoef je, je geen zorgen over te maken ^_^

Verder, ja ik kijk er naar uit. Zit nu echt de schooldagen en stage dagen ( Donderdag en Vrijdag ) af te tellen. De laatste 3 dagen ( Zaterdag, Zondag en Maandag ) schieten dan voorbij :). Daarbij komt ook nog het gevoel van koninginnedag waar ik ontzettend veel zin in heb! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ken je zo die tintelingen in je buik en dat je overal in je lichaam rillingen hebt? Nou ja... xD

Ik houd het echt niet meer uit. Die laatste week wordt echt dag per dag, uur per uur aftellen :$ .

Ondertussen nog zoveel mogelijk op SA-MP en CoD4 spelen anders wordt ik echt helemaal gek :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ken je zo die tintelingen in je buik en dat je overal in je lichaam rillingen hebt? Nou ja... xD

Ik houd het echt niet meer uit. Die laatste week wordt echt dag per dag, uur per uur aftellen :$ .

Ondertussen nog zoveel mogelijk op SA-MP en CoD4 spelen anders wordt ik echt helemaal gek :7 .

Het beste wat we kunnen doen, is hier een tijd niet meer op dit forum zitten, vooral veel leren voor school, veel dingen doen, en dan uiteindelijk ben je er wel :tu: .

Maar dat doe ik niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Voor sommige hier op het forum weet ik wel iets wat ze kunnen doen in de tussentijd dat ze moeten wachten op GTA IV.....

Een cursus Nederlands volgen….!!!!! :duh:

Dat is een mooie tijdsbesteding voor het wachten.... En zeker hard nodig!!!!

En voor de rest..... Gewoon blijven tellen…. Vooral aftellen!!! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

nu nog precies 6 dagen het is 9 uur

Hahaha, hou op. Ik wordt er gek van. Zit zelf ook te tellen als een idioot. Niet normaal meer. Sinds 2005 ofzo, kijk ik al naar deze game uit. Nu komt de release steeds dichterbij. Ik heb volgens mij nog nooit zo enthousiast uitgekeken naar een game zoals nu. Mijn vriendin kan er helaas ook niet omheen. Ze werkt op een school, de leerlingen maken haar ook al knettergek sinds ze had verteld dat haar vriend (ik dus ;) ) ook GTAIV gaat halen. Wel grappig, ze krijgt nu al reacties van: "mevrouw, mag ik een keer bij u op bezoek komen ? " Gaat nog druk worden hier de 29e. De meeste leerlingen van haar, wonen ook nog eens hier in de wijk. :bonk: Afijn, ik denk dat ik niet echt veel slaap zal krijgen op de nacht van 28 en 29 april :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zo,n hypé om een game is er nog nooit geweest in de geschiedenis , het is echt ongelooflijk hoe groot deze hypé is omtrent Grand Theft Auto IV .

Deze hypé is zelfs nog groter dan de release van de gameconsole Playstation 3 en die was al behoorlijk groot .

We kunnen volgende week heel veel verwachten van deze ongelooflijke freeroaming game .

Ik hoop alleen maar : laat mijn Playstation 3 niet voor de tweede keer stuk gaan ( kapotte Bluray drive ) .

Nu kunnen we echt gaan aftellen .

Bewerkt: door abruzzese
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...