Jump to content

Nu begint het pas echt...


Capodaano

Recommended Posts

Ook ik kijk al ik weet niet hoe lang uit naar deze game. Net als bij San Andreas, word ik weer helemaal gek van het wachten.. Alleen bij San Andreas waren er al allemaal in-game filmpjes voor de release :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gtamelle

    7

  • mattetoet

    4

  • Capodaano

    2

  • NikoBellic16

    2

Top Posters In This Topic

Ook ik kijk al ik weet niet hoe lang uit naar deze game. Net als bij San Andreas, word ik weer helemaal gek van het wachten.. Alleen bij San Andreas waren er al allemaal in-game filmpjes voor de release :Y

Zal binnenkort wel komen denk ik ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op de een of andere manier ben ik niet zo hype op de ingame filmpjes...

Ik vind het wel best dat ik deze niet heb gezien nog zodat de verassing groter is op het moment dat de game start in mijn woonkamer....

Ik weet niet wat het is... Screens e.d. zie ik graag maar zit niet te springen om in-game beelden...

Zal wel weer een kronkel zijn die ik alleen heb :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de een of andere manier ben ik niet zo hype op de ingame filmpjes...

Ik vind het wel best dat ik deze niet heb gezien nog zodat de verassing groter is op het moment dat de game start in mijn woonkamer....

Ik weet niet wat het is... Screens e.d. zie ik graag maar zit niet te springen om in-game beelden...

Zal wel weer een kronkel zijn die ik alleen heb :bonk:

heb jij niet als enige hoor. als er een game uitkomt en je kan al alles zien wat er mogelijk is, heb ik minder zin in de game. als er gameplay filmpjes uitkomen kijk ik ze zo weinig mogelijk. ik wil zelf alles uitvissen namelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Op de een of andere manier ben ik niet zo hype op de ingame filmpjes...

Ik vind het wel best dat ik deze niet heb gezien nog zodat de verassing groter is op het moment dat de game start in mijn woonkamer....

Ik weet niet wat het is... Screens e.d. zie ik graag maar zit niet te springen om in-game beelden...

Zal wel weer een kronkel zijn die ik alleen heb :bonk:

heb jij niet als enige hoor. als er een game uitkomt en je kan al alles zien wat er mogelijk is, heb ik minder zin in de game. als er gameplay filmpjes uitkomen kijk ik ze zo weinig mogelijk. ik wil zelf alles uitvissen namelijk

Inderdaad,

Idem dito hier, ga eerst zelf de game spelen kijken wat er allemaal kan en niet kan. En dan ga ik hier of op youtube eens rondneuzen naar ingame beelden/stunts/secrets etc etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap jullie allemaal niet he, ik kan me er nog wel aardig rustig onder houden, dit komt mede denk ik omdat ik nog geen PS3 heb en die gelijk met GTA IV ga kopen. Maar ik denk als het echt zo ver is, en alles lukt. Dan begint het bij mij toch ook wel een beetje te kriebelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap jullie allemaal niet he, ik kan me er nog wel aardig rustig onder houden, dit komt mede denk ik omdat ik nog geen PS3 heb en die gelijk met GTA IV ga kopen. Maar ik denk als het echt zo ver is, en alles lukt. Dan begint het bij mij toch ook wel een beetje te kriebelen.

Is gewoon gekkigheid man!

Denk echt niet dat er iemand zit te trillen alsof ie van heroïne aan het afkikken is ofzo. Tuurlijk hebben wij er flinke zin in maar:

Tandjes, nog maar 153 uurtjes en dan komt ie :dans:

Kan niet wachten!! :bonk:

Is toch vooral voorpret voor het spel.

Dat ik dat moet uitleggen zeg! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het spel ook heel graag.

Maar je moet proberen om het beetje weg tedrukken.

En gewoon lekker een oudere GTA spelen zoals ik het doe.

Speel nu GTA Vice City Stories soms, de ps2 versie op de ps3.

En vermaak me er wel mee alleen grafies is het een beetje terug de tijd in haha.

Maar dat is niet errig, het is zeer vermakelijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het spel ook heel graag.

Maar je moet proberen om het beetje weg tedrukken.

En gewoon lekker een oudere GTA spelen zoals ik het doe.

Speel nu GTA Vice City Stories soms, de ps2 versie op de ps3.

En vermaak me er wel mee alleen grafies is het een beetje terug de tijd in haha.

Maar dat is niet errig, het is zeer vermakelijk!

Ik ga gewoon nog even van te voren Saints Row spelen, enne veel leren voor mijn laatste proefwerken voor de vakantie.

Enne ik zie liever ook geen in game beelden hoor, het verpest alleen het spel.

Ik ben alleen voor 1 ding bang, dat je te enthousiast bent, en dat je uiteindelijk toch een tikkeltje teleugesteld bent, maar ik hoop het niet

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...