Jump to content

Vigilante

Recommended Posts

Geplaatst:

Terwijl ik Vigilante aan het doen was kreeg ik een wanted-ster...Ik voreg me afof dit normaal was... Paar levels verder zit ik achter criminelen aan met 3 wanted-sterren... Was best wel geinig maar hoort dit eigenlijks wel te kunnen? Ik heb hem op de Ps2

Geplaatst:

Ja, dat hoort zo. Ik vind het ook maar raar, je helpt de politie en ze komen je daarvoor achterna... :7

Geplaatst: (bewerkt)

Dan ga ik het proberen met hunter... Je hoeft het niet voor me op te zoeken want ik kijk gewoon zelf naar Wikigta

Edit: Doe toch maar even... Wat moet ik doen voor de hunter?

Bewerkt: door hackman

De Vigilante missie met de Hunter word 'Brown thunder' genoemd. Het is eigenlijk precies hetzelfde als bij de normale vigilante. Met de Hunter kun je uit de lucht ook richten. Dit doe je met behulp van Right1.gif(ps-2) of spatiebalk(PC). Door vanuit de lucht te richten kun je makkelijk de verdachten vermoorden. Dus eigenlijk is het gewoon hetzelfde... :puh:

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Weet ik maar ik denk niet dat de poltie-auto's me kunnen botsen in de lucht... Ik wil gewoon weten waar de hunter spawnt en wat de benodigheden zijn...

Geplaatst:

Je kan de Hunter oa krijgen door op de Pilot school alle oefeningen goud te halen.

Goud- Rustler, Stuntplane, Hunter

Zilver-Rustler, Stuntplane

Brons-Rustler

Geplaatst:

Dat is te moeilijk voor mij kun je hem ook nog jatten van het leger?

Geplaatst:

Nee helaas, alleen op Verdant Meadows en in Easter Basin als je alles goud hebt gehaald bij de vliegschool.

Geplaatst:

Tank jatten uit area 69 is kinderspel. (jatten, naar Verdant Meadows, in garage, saven) Daarmee moet je vigilante missies gaan doen. Met de Rhino. Je bent (bijna) onverslaanbaar.

Geplaatst:

Dat lijkt me wel wat... Ik ga op wiki wel zoeken waar Area 69 is... Ik zeg het wel als ik de tank heb gejat...

Geplaatst:

hrt is rechts als je uit de saveplek komt tussen de rotsen door en daar is het

Geplaatst:

Area 69 is kort gezegt onder Verdant Meadows, kan niet missen. Succes!

Ik kijk op wiki :cya:

Edit: Ik heb op wikigta gekeken en gevonden, bedankt aan DenkaanHenk en MartyCeha (niet Cj101)

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:
Ik kijk op wiki :cya:

Edit: Ik heb op wikigta gekeken en gevonden, bedankt aan DenkaanHenk en MartyCeha (niet Cj101)

waarom cj101 niet hij heeft je ook geholpen hoor.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...