NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Jup mijn fout, toch spam. maar toch ik wou het jullie even vertellen! Bewerkt: 21 april 2008 door NikoBellic16 Reageren
Biocount Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Zeker een IQ dat lager is dan je schoenmaat of niet dan? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Jij doet precies hetzelfde Een topic maken voor dit Hierboven: die is goed Bewerkt: 21 april 2008 door bierbuikje Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 J-Jahahaha dikke luuuuuuull zo'n sukkel poste dat er een maand vertraging kwam!! Dit is spam wat je nu doet he Ben geen mod of zo en wil niet overkomen als een Reageren
yunastie Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Wat een kleine kindjes hier zeg. De gemiddelde leeftijd ligt hier bijzonder laag.. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 J-Jahahaha dikke luuuuuuull zo'n sukkel poste dat er een maand vertraging kwam!! Naah je moeder is zwartepiet en je vader is sinterklaas :3 Reageren
Biocount Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Wat een kleine kindjes hier zeg. De gemiddelde leeftijd ligt hier bijzonder laag.. Klopt, valt me ook op dat steeds meer mensen van de oude garden steeds minder posten in het gta4 gedeelte. 5 waarschuuwingen voor je gebannen word is ook veel telaag. Aangezien je niet snel een waarschuwing krijgt. Bewerkt: 21 april 2008 door Biocount Reageren
Daan007 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Mensen mensen, wat een niveau hier. Joriz had het topic net al afgesloten. Het is dus niet nodig om een nieuw topic te openen om die jongen belachelijk te maken! Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Mensen mensen, wat een niveau hier. Joriz had het topic net al afgesloten. Het is dus niet nodig om een nieuw topic te openen om die jongen belachelijk te maken! Jah dat is wel waar stuur hem des noods een pm en zeg daar wat je zei maar niet in het ''openbaar'' en waarom is deze topic niet gesloten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.