Jump to content

San andreas loopt vast door yamaha bws

Recommended Posts

Geplaatst:

heey

Sorry, k weet niet of ik het hier goed zet, ik heb alleen een probleem:

Ik heb dus een yamaha bws in san andreas gezet, alleen als ik erop wil gaan rijden valt mijn san andreas uit. Er is een fout of zow.

Ik heb hem ingeruild voor de nrg 500, maar ook als ik hem gewoon voor de fiaggio doe gebeurt het ook.

Weet iemand miss hoe ik dat kan verhelpen?

alsvast bedankt

gr kevin

Geplaatst:

uhm, je kan altijd maar één voertuig vervangen... heb jij de mod nu op de NRG500 én de faggio?

Dan zou ik hem er even uithalen en dan op het voertuig doen waar ie hoort, en probeer het dan njog eens.

Geplaatst:

Ik heb hem eerst op de fiaggio gehad, toen kon ik gta al helemaal niet meer spelen zeg maar.

Toen heb ik hem eruit gehaald en op de nrg 500 gezet, toen starte het spel wel op, maar als ik dan ermee wou gaan rijden viel gta ook uit.

Op dit moment heb ik hem er helemaal uit gehaald.

(ps ik heb dat met alle scooters, de runner en piaggio)

laterz

Geplaatst:
Ik heb hem eerst op de fiaggio gehad, toen kon ik gta al helemaal niet meer spelen zeg maar.

Toen heb ik hem eruit gehaald en op de nrg 500 gezet, toen starte het spel wel op, maar als ik dan ermee wou gaan rijden viel gta ook uit.

Op dit moment heb ik hem er helemaal uit gehaald.

(ps ik heb dat met alle scooters, de runner en piaggio)

laterz

Waarschijnlijk heb je dan een van de vele 'niet werkende' mods gedownload. In principe geen probleem, probeer gewoon een andere mod.

Indien je de GMI-Tool (GTA Mod Installer) hebt gebruikt, raad ik je aan deze te vervangen door de IMG-Tool. Je installeerd de mod's handmatig, maar het is altijd gegarandeerd dat de mod werkt, tenzij deze het van zichzelf niet doet.

Je kunt de IMG-Tool hier downloaden...

Succes! :cya:

Geplaatst:

van de bovenstaande reactie: hoe moet dat precies:P, k heb er namelijk weinig verstand van vandaar.

K weet niet of het wat helpt, maar ik gebruik het programma sami voor het installeren voor mijn mods.

mvg kevin

Geplaatst:
van de bovenstaande reactie: hoe moet dat precies:P, k heb er namelijk weinig verstand van vandaar.

K weet niet of het wat helpt, maar ik gebruik het programma sami voor het installeren voor mijn mods.

mvg kevin

Dat is het probleem, automatische installers zoals SAMI kunne geen scooters, treinen en vliegtuigen installeren.

Met de img tool lukt het wel, probeer maar eens ;)

Zelf installeren duurt langer, maar kans dat het slaagt is groter.

Greetz

Geplaatst:

mvg kevin

Dat is het probleem, automatische installers zoals SAMI kunne geen scooters, treinen en vliegtuigen installeren.

Met de img tool lukt het wel, probeer maar eens ;)

Zelf installeren duurt langer, maar kans dat het slaagt is groter.

Greetz

Inderdaad, hier wordt duidelijk uitgelegd hoe je de IMG-Tool installeerd. Het is relatief gemakkelijk :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...