karakan55 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 ik wil graag sommige kasten in de hardware store wegdoen met zmodeler, alleen ik heb een klein probleempje; nadat ik de hardware store import met zmodeler klik ik op het gebouw maar dan selecteert hij het hele gebouw maar ik moet alleen de kasten selecteren. HOE DOE JE DAT? alvast bedankt Reageren
gtaloser Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 (bewerkt) Ik denk dat de hardware winkel met de kasten 1 object is dus dan kan je er niks weg halen Waarom open je 2 topics over 1 onderwerp? <_< Bewerkt: 10 februari 2005 door gtaloser Reageren
karakan55 Geplaatst: 10 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 jammer, Waarom open je 2 topics over 1 onderwerp? sorry foutje Reageren
gtaloser Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 (bewerkt) jammer, Waarom open je 2 topics over 1 onderwerp? sorry foutje Alleen jammer en sorry foutje schrijven is spam wil je dit voortaan niet meer doen [kan iemand ff die andere topic die over het zelfde gaat weg halen want dat kan ik zelf niet] Bewerkt: 10 februari 2005 door gtaloser Reageren
TubS Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 2 topics openen is overbodig Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 Ik heb het andere onderwerp weggegooit, en TubS reactie die daar instond, hierbij gevoegd. De volgende keer in het geval van een dubbel gepost bericht, graag iedereen in detzelfde copy reageren... dat maakt het weggooien makkelijker .... @karakan: zoek een goede tutorial over Zmodeler... Je moet omschakelen naar "surface" mode, dan kun je de verschillende delen van de kasten weghalen. Je blijft dan wel zitten met gaten in de vloer ( en muur?), die zul je zelf weer dicht moeten maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.