Jump to content

gta Iv op DS ?


jellha

wel leuk gta op DS   

42 leden hebben gestemd

  1. 1. wel leuk gta op DS

    • jah leuk
      3
    • niet leuk
      39


Recommended Posts

ik zat wat te snuffelen op internet naar gta en dus kwam ik dit tegen ..

Wat echter nog opvallender is, is het feit dat er een GTA IV-versie voor de Nintendo DS op de lijst vermeld staat, met als releasedatum 15 juni 2008. Betekent dit dat we ook op de Nintendo DS kunnen gaan genieten van GTA IV of zal dit gewoon een fout zijn op de lijst? We zullen het helaas af moeten wachten.

boeit mij niet echt iets maar misschien handig voor de mensen met een ds .

bron : http://www.gamer.nl/doc/45194/GTA-IV-op-de...oor-Rock-Band/1

Bewerkt: door jellha
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zouden het wel super graphics worden op de DS..

En natuurlijk een revolutionaire besturing vanwege het touch sceen. ;)

Nee ik geloof niet dat hij uitkomt voor de DS. als hij al niet voor de PSP komt. dan kan de DS het al helemaal niet aan.

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zouden het wel super graphics worden op de DS..

En natuurlijk een revolutionaire besturing vanwege het touch sceen. ;)

Nee ik geloof niet dat hij uitkomt voor de DS. als hij al niet voor de PSP komt. dan kan de DS het al helemaal niet aan.

het kan wel alleen het ziet er heel anders uit en speelt waarschijnlijk ook anders want de nieuwe starwars komt ook op alles

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zouden het wel super graphics worden op de DS..

En natuurlijk een revolutionaire besturing vanwege het touch sceen. ;)

Nee ik geloof niet dat hij uitkomt voor de DS. als hij al niet voor de PSP komt. dan kan de DS het al helemaal niet aan.

het kan wel alleen het ziet er heel anders uit en speelt waarschijnlijk ook anders want de nieuwe starwars komt ook op alles

Het zou ook best kunnen, maar dan zou het waarschijnlijk een zeer uitgeklede versie worden van het spel qua grote en graphics. dus dan zit je weer op het niveau van LCS of VCS.. te spelen en dat wil je natuurlijk ook niet.

Maar als hij wel zou komen zou he me benieuwen wat voor rol ze het touchscreen gaan geven.

Link to comment
Delen op andere websites

al komt hij uit op de DS, het zal dan een absoluut schijtspel zijn, net als alle andere spellen voor de DS compleet waardeloos tenzij je tussen de 6 en de 12 bent misschien

En gelukkig is dat alleen jouw mening en vinden een hoop mensen spellen op de DS wel leuk (en ja ik ben er ook 1 van... Niet alle spellen maar zeker is dat niet alles waardeloos is!!!)

Maar ik kan me niet voorstellen... Dat het uitkomt op de DS.... Maar we wachten het af.... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ff vertaald met een vertaler:

Om eveneens de aanwezigheid van zekere GTA IV op Nintendo DS te noteren, die van zijn kant op 15 juni 2008 wordt gedateerd, lijkt, maar waarvan de echtheid ons weinig plausibel. Dat alles blijft dus om met pincette nemen, maar wait and see, weet men nooit…

zelfs de mensen die het hebben geplaatst zijn onzeker...

maar mij lijkt het niks, om met Niko (waarschijnijk top down view) in blokjes wat auto's moeten voor stellen te gaan rijden...

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt absoluut niet uit. Het komt eerder op PS2/PSP dan DS.

Maar ik snap ook niet waarom Assassin's Creed wel op DS is en niet op PSP.

jah volgens mij komt call of duty 4 ook op de ds toch ?

volgens mij wel...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...