DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Maar ik snap ook niet waarom Assassin's Creed wel op DS is en niet op PSP. Assassin's Creed op de Nintendo DS is een verpijpte versie, het ziet er werkelijk niet uit. Een vriend van mij heeft het gekocht en een dag erna terug gebracht, hoop niet dat ze Call of Duty 4 ook zo gaan verneuken. Erg zonde van zulke goede nextgen games. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 De poll zegt het al hé Ciao Reageren
Biocount Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 De ds is gemaakt voor simpelle maar grappige kleine spellen. Heb zelf geen verstand van de ds maar denk dat gta 3 het zelfs niet zou trekken erop. Of zie ik dat verkeerd? Reageren
IronBullet Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Alijd leuk GTA4 op de DS maar het zal nie zo mooi worden als er ooit een komt. Reageren
js007 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 er werd al zoveel gezegt gta4 komt niet op de ds ne het is niet tof je zou niks kunnen een tdv mischien maar het zou zo saai zijn Reageren
Bossinkje Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Het zou wel leuk zijn,maar het lijkt mij niet echt.. Dat kan een DS niet aan,, Reageren
Hayte Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 waarschijnlijk waren die fransen weer scheef... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.