Nocoj Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb al een tijdje 100% en daarna weinig gespeeld. Laatst ben ik dus weer begonnen om extra dingen te doen (zoals alle dates 100%). Hierna ben ik begonnen aan de Unique Stunt Jumps. Het probleem zijn nummer 3 en 34 (gtawiki). Bij nummer 3 kan ik gewoon niet genoeg snelheid krijgen om over het dak, verhoging en binnenplaats te komen. Iemand een tip hierbij, ik gebruik hierbij wel de NRG-500 Nummer 34 kan ik gewoon niet vinden. Ben heel Mount Chiliad af gereden maar kan het echt niet vinden. Iemand die met behulp van een kaartje deze kan laten zien? Verder zou ik wel willen weten met welke jump je het verst kan springen e.d. Groetjes, Nocoj Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Sprong nummer 34 vind je ==> hier <==. Rij Mount Chiliad op bij het gebouwtje maar ga bij de eerste bocht niet linksaf verder naar boven maar rij rechtdoor. Je komt dan in een bos aan de rechterzijde van de berg uit en dáár is de sprong te maken. Je bevind je dan hemelsbreed links naast de steengroeve. En nummer 3: tsja, dat is inderdaad een hele lastige. Je moet echt een zo lang mogelijk aanloop nemen en in de aerodynamische houding gaan zitten op je motor. Probeer zoveel mogelijk snelheid te maken en raak onderweg geen mensen of auto's. Neem de trap als ramp en probeer met de pijltjestoetsen (PC) de stand van je motor in de lucht wat bij te stellen. Vroeg of laat moet ie lukken (het kostte mij persoonlijk ook wel 40 keer geloof ik voor die afbeeldingen op Wiki er eindelijk stonden ) Reageren
Nocoj Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Inmiddels heb ik nummer 34 gevonden en uitgevoerd. Nu rest alleen nummer 3 nog. Vanaf welke plek was jij begonnen met rijden en hoe rijd je zo aerodynamische mogelijk dan? (ik heb de xbox). Bewerkt: 22 april 2008 door Nocoj Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Nu rest alleen nummer 3 nog. Vanaf welke plek was jij begonnen met rijden en hoe rijd je zo aerodynamische mogelijk dan? (ik heb de xbox). Er loopt één rechte weg richting de sprong, dus je kunt het beste helemaal aan het begin van die weg beginnen. Je kunt het ook proberen vanaf de zijkant (vanaf de parkeerplaats), maar je maakt het jezelf eigenlijk alleen maar moeilijker als je de sprong schuin benaderd. Wat mij betreft blijft die weg toch de beste manier. Zie tevens de rode streep op het kaartje: Zoals GTA-Sheep al zei is het belangrijk om direct in die aerodynamische houding te gaan zitten, aangezien je dan aanzienlijk harder gaat en je ook veel minder moeite moet hebben met deze sprong. Ik neem overigens aan dat je, evenals op de PC en PS2, een aerodynamische houding inneemt door achtereenvolgens op de knop te drukken waarmee je je ook voortbeweegt. Steeds lichte tikjes vooruit met het stickje, waarschijnlijk. Reageren
Hackman Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Bij Ps2 gewoon R3 een beetje naar voren houden... Meer niet... Reageren
Basssss Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Die speciale houding gaat op de PC door het pijltje omhoog heel vaak achter elkaar in te drukken. Reageren
Nocoj Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 -Matthijs-, als ik alleen die rechte weg volg, dan red ik het gewoon niet. Verder heb ik ook al paar keer van verder af gereden, maar om die bocht te maken richting de trap is best moeilijk. En ik heb inderdaad de xbox. Dus als hier iemand is die weet hoe je in die zogenaamde aerodynamische gaat zitten zou dat fijn zijn. Verder zal ik maar gewoon moeten doorgaan met proberen. Reageren
Bling Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 En ik heb inderdaad de xbox. Dus als hier iemand is die weet hoe je in die zogenaamde aerodynamische gaat zitten zou dat fijn zijn. Ik neem aan dat de Xbox-controller een beetje met hetzelfde principe werkt als de PS2-controller. Probeer daarom eens het linker joystickje naar voren te duwen en kijk of CJ in zo'n houding gaat staan. Gebeurt dit niet, probeer dan gewoon wat knoppen uit. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 -Matthijs-, als ik alleen die rechte weg volg, dan red ik het gewoon niet. Verder heb ik ook al paar keer van verder af gereden, maar om die bocht te maken richting de trap is best moeilijk. Die rechte weg red je inderdaad niet als je geen gebruik maakt van die aerodynamische houding. Sterker nog, deze sprong is wellicht niet eens mogelijk zonder die houding. Met die houding kan ik je echter garanderen dat je al snel merkt dat je met veel meer gemak die sprong kunt maken, doordat je op dat korte stuk weg dus veel sneller gaat. Overigens heb ik ook best lang vastgezeten bij deze sprong en heb zodoende ook vele alternatieve manieren geprobeerd, maar toch blijft dat stuk weg gecombineerd met de aerodynamische houding de beste manier. Mede gezien het feit dat je op geen enkel punt hoeft te remmen, waardoor je dus op volle snelheid door kunt rijden. Gebruik de houding direct als je begint met racen, anders kom je waarschijnlijk nog (iets) tekort. Succes! Wat betreft het gebruik van die houding, zie Bling zijn bericht. Blijkt dat die manier niet werkt, dan rest er inderdaad weinig anders dan de knoppen bijlangs gaan. Ik heb nog wel voor je gezocht, maar heb helaas geen antwoord kunnen vinden. Voor de duidelijkheid: CJ moet voorover op motor gaan zitten, dat is de juiste houding. Reageren
Nocoj Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Ik heb het de knop gevonden waarmee CJ gaat staat en beetje naar voren leunt op de motor. Nu alleen nog even goed de trap oprijden met genoeg snelheid. Hopen dat het lukt. Verder bedankt voor de informatie Bling en -Matthijs- Bewerkt: 23 april 2008 door Nocoj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.