Jump to content

GTA IV review oordelen.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier alle reviews voor zover van GTA4:

Official PlayStation Magazine (UK) : 10/10

Official Xbox Magazine (UK) : 10/10

Games Aktuell Magazine (German): 10/10

PSM3 (French) : 20/20

Jeux Video Magazine (French) : 166/200 (83%)

Empire Magazine (UK) : 5/5

Official PlayStation Magazine (US) : 9.5/10

Xbox World 360 (UK) : 98%

Official Xbox Magazine (US) : 9.5

Reviews die binnen kort beschikbaar zullen zijn:

Official PlayStation Magazine (AU)

360 Xbox Magazine (AU)

PSW (UK)

Kikizo.com (Plus andere game websites)

Bewerkt: door Biocount
Hier alle reviews voor zover van GTA4:

Official PlayStation Magazine (UK) : 10/10

Official Xbox Magazine (UK) : 10/10

Games Aktuell Magazine (German): 10/10

PSM3 (French) : 20/20

Jeux Video Magazine (French) : 166/200 (83%)

Empire Magazine (UK) : 5/5

Official PlayStation Magazine (US) : 9.5/10

Jeux Video Magazine (French) : 166/200 (83%) franse stugheid ;) nu wachten op de NLD reviews..

Bewerkt: door Alchemy

Geweldig. Dat is een gemiddelde van ongeveer 9,7/10

Ik zou een 1.000.000.000/10 geven

Bewerkt: door GTAGijsso

Ik geef een 9/10, gewoon omdat een 10/10 niet kan, want dan is alles perfect en zit alles erin. ;)

Bewerkt: door Melviin
Geplaatst:
van mij 10/10
Ik geef een 9/10, gewoon omdat een 10/10 niet kan, want dan is alles perfect en zit alles erin. ;)

Van welke internationale bekende pers zijn jullie? Volgensmij was dit topic namelijk om reviews van bekende tijdschriften en game websites op te sommen.

Geplaatst:
van mij 10/10

Van welke internationale bekende pers zijn jullie? Volgensmij was dit topic namelijk om reviews van bekende tijdschriften en game websites op te sommen.

in de toekomst :puh:

Geplaatst:

Reviews die binnen kort beschikbaar zullen zijn:

Official PlayStation Magazine (AU)

360 Xbox Magazine (AU)

PSW (UK)

Kikizo.com (Plus andere game websites)

Geplaatst:

GTA IV zal zeker geen 10 waard zijn dat kan gewoon niet.

En waarom kan dat niet?

je zult altijd wat kleine bugs tegen komen, of een frameratedrop. misshien wat verkeerde gezichtsuitdrukiingen of dergelijk, ik weet dat dit maar kleine dingen zijn maar die zullen er ongetwijfeld inzitten!

vandaar dat ik 'denk ik' gta IV een 9,5 zal geven!

Geplaatst:

Als het spel goed is en het is geweldig leuk om te spelen, wat in ****naam maken dan een foute gezichtsuitdrukking uit? bij sommige mensen is t ook nooit goed.. :duh:

HAHAHAHA!! :schater: Hoe kan je nou een punt over het spel geven, terwijl je het niet eens zelf gespeelt hebt?!!!

Je maakt een geintje lijkt mij?!! En dan heb ik het tegen die paar mensen die hierboven PRATEN over wat voor punt ze GTA GEVEN :7:N

:schater::cya:

Bewerkt: door GTA cYbR
Geplaatst:
Als het spel goed is en het is geweldig leuk om te spelen, wat in ****naam maken dan een foute gezichtsuitdrukking uit? bij sommige mensen is t ook nooit goed.. :duh:

ik denk dat hij wilt zeggen dat het nooit perfect kan zijn omdat iemand al wel iets negatief zal vinden ... hierdoor is 10/10 bijna onmogelijk omdat er altijd enige punten zijn die mensen slecht vinden en andere mensen onmogelijk daardoor probeert men de perfectie na te streven en verwacht men ook geen 10/10 :duh:

Geplaatst:

Nee het maakt misschien geen flikker uit nee het zou mij ook niks uitmaken , maar om deze en nog meerdere verschillende dingen vind ik dat een game nooit een 10 kan hebben. maargoed als je het hebt gespeeld dan zou je vast wel denken, ik vind dit en dit toch niet zo mooi. die dingen blijven altijd in een game zitten.

niks is perfect! en dus ook geen 10 waard

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...