_niickk Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Geweldig. Dat is een gemiddelde van ongeveer 9,7/10Ik zou een 1.000.000.000/10 geven hoe kan jj dt nou weten van te vore? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Bij sommige een 10/10, dan moet GTA IV toch wel écht goed zijn hé... Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 hoe kan jj dt nou weten van te vore? Ik weet het ook al. Enige optie waardoor ik het geen 10 zou geven is als Rockstar de boel voor de gek houdt en er niks klopt van de screens, intervieuws, reviews en trailers. Als iets aan al mijn eisen voldoet = 10 Perfectie bestaat inderdaad niet en iets wat niet bestaat kan geen argument zijn logischerwijs Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hier alle reviews voor zover van GTA4:Official PlayStation Magazine (UK) : 10/10 Official Xbox Magazine (UK) : 10/10 Games Aktuell Magazine (German): 10/10 PSM3 (French) : 20/20 Jeux Video Magazine (French) : 166/200 (83%) Empire Magazine (UK) : 5/5 Official PlayStation Magazine (US) : 9.5/10 Reviews die binnen kort beschikbaar zullen zijn: Official PlayStation Magazine (AU) 360 Xbox Magazine (AU) PSW (UK) Kikizo.com (Plus andere game websites) Die franse zakken ook e Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Die franse zakken ook e Waarschijnlijk geen nasynchronisatie Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 10/10 is onmogelijk want er zit ook minpuntje vb geen vliegtuig,... Reageren
Feanor Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 een spel kan natuurlijk niet 100% perfect zijn, maar mij hoor je niet zeuren over een dom NPC'tje of een politieagent die een donut zit te eten en jij een minuut de tijd hebt om zijn reet vol met lood te pompen. ik ga er geen oordeel over geven, omdat ik het natuurlijk nog niet heb gespeeld, maar vindt het al vrij jammer dat er geen vliegtuigen inzitten. bij SA kon je daar nog wat leuke grappen mee uithalen, en natuurlijk ook wat frustrende zaken zoals Freefall (nu natuurlijk niet meer) of de vliegschool (ook natuurlijk niet meer). Reageren
Biocount Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hier weer 2: Xbox World 360 (UK) : 98% Official Xbox Magazine (US) : 9.5 Reageren
Hayte Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 lolz, op de xbox scoort hij lager dan de ps... behalve bij de fransen maar die zijn gewoon vaag... ds versie van GTA IV... tuurlijk... Reageren
sanfuck Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 van mij 10/10 Ik geef een 9/10, gewoon omdat een 10/10 niet kan, want dan is alles perfect en zit alles erin. Van welke internationale bekende pers zijn jullie? Volgensmij was dit topic namelijk om reviews van bekende tijdschriften en game websites op te sommen. ik geef ook een 10/10 en joriz krijgt een 1/10 Reageren
Earth Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 HAHAHAHA!! Hoe kan je nou een punt over het spel geven, terwijl je het niet eens zelf gespeelt hebt?!!!Je maakt een geintje lijkt mij?!! En dan heb ik het tegen die paar mensen die hierboven PRATEN over wat voor punt ze GTA GEVEN Ooit gehoord van lezen en kijken? Als je genoeg bladen leest, genoeg Screenshots bekijkt, en filmpjes kijkt kan je toch een beetje oordelen? Sorry, maar hier op GF ligt een laag niveau. Reageren
Miek Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hier alle reviews voor zover van GTA4:Official PlayStation Magazine (UK) : 10/10 Official Xbox Magazine (UK) : 10/10 Games Aktuell Magazine (German): 10/10 PSM3 (French) : 20/20 Jeux Video Magazine (French) : 166/200 (83%) Empire Magazine (UK) : 5/5 Official PlayStation Magazine (US) : 9.5/10 Xbox World 360 (UK) : 98% Official Xbox Magazine (US) : 9.5 Reviews die binnen kort beschikbaar zullen zijn: Official PlayStation Magazine (AU) 360 Xbox Magazine (AU) PSW (UK) Kikizo.com (Plus andere game websites) Reviews? Zijn dat geen Previews?Aangezien dat GTA IV nog niet is uitgekomen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 @Melviin, natuurlijk mogen ze dan reviews geven. Alleen als GTA IV uit is moeten die reviews van het internet af en moeten er reviews van de gameplay zelf komen. Wel leuk om al die cijfers te zien trouwens, GTA IV zal zeker een 9 of hoger scoren. GTA IV word ook de game van het jaar 2008. Reageren
GTA cYbR Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 HAHAHAHA!! Hoe kan je nou een punt over het spel geven, terwijl je het niet eens zelf gespeelt hebt?!!!Je maakt een geintje lijkt mij?!! En dan heb ik het tegen die paar mensen die hierboven PRATEN over wat voor punt ze GTA GEVEN Ooit gehoord van lezen en kijken? Als je genoeg bladen leest, genoeg Screenshots bekijkt, en filmpjes kijkt kan je toch een beetje oordelen? Sorry, maar hier op GF ligt een laag niveau. Haha...! Je kan toch pas over iets werkelijk oordelen als je het gespeeld hebt?! In bladen lees je meningen van andere gamers, en worden er feiten genoemd waarover jij pas een werkelijk oordeel kan geven als je het hebt gespeeld. En ventje kom nou niet met je laag niveau, haha laat me niet te hard lachen jonge. Melviin, meisjes van 12 jaar gebruiken die dubbel i, kom op en gedraag je als een 'grote jongen' of een man voor als je dat bent, waar ik niet van uitga. Als je nou gewoon een normale reactie had geplaats had je ook een normale reactie terug gehad, maar je moet niet komen met je 'Sorry, maar hier op GF ligt een laag niveau' , wat echt lachwekkend is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.