uniQueGTA Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Hier plaatjes van de SE en box. Bewerkt: 22 april 2008 door uniQueGTA Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ziet er toch maar weer mooi uit allemaal. Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Idd. ik heb de plaatjes niet gemaakt ff dat je het weet XD Reageren
Giozio Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ziet er mooi uit, ik krijg de special edition GR Giozio Reageren
Earth Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ziet er weer prachtig uit, vooral de voorkant (bij de Special Edition). :$ Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Maar volgens mij is dat hoesje nep, als je al dat plastic ziet. En dat plaatje kan er gewoon opgeplakt zijn. Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Geweldig!! Ik heb 'm besteld en nu ik zie hoe het eruit ziet dan ben ik echt blij van wat ik heb gekocht. Reageren
Alchemy Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Maar volgens mij is dat hoesje nep, als je al dat plastic ziet. En dat plaatje kan er gewoon opgeplakt zijn. Hoesje is niet niet nep, dat plasticje eromheen is gewoon de seal van de verpakking. zodat je het bluraytje/dvdtje er niet uit kan halen.. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Maar volgens mij is dat hoesje nep, als je al dat plastic ziet. En dat plaatje kan er gewoon opgeplakt zijn. Wrm zal het netp zijn als de verpakking en dat kluisje wel echt zijn Ziet er overigens echt vet uit Zo'n pakket hoop ik straks te krijgen (A) Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Maar volgens mij is dat hoesje nep, als je al dat plastic ziet. En dat plaatje kan er gewoon opgeplakt zijn. LOL Ziet er goed uit! zo te zien zijn ze dus al beland bij de retailers Ben beniewd waneer de eerste leuk te zien is Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Geweldig! Jammer dat ik hem niet heb. Maarja. Wat heb ik eraan? - Reistas. Ik ga bijna nooit op reis. En anders heb ik er al een. - Kluis. Doe ik niks mee. Mijn RaboJongeren kluis ligt nog hier. Nooit iets mee gedaan. - Soundtracks CD. Ok. Dit is wel een leuk item. - GTA IV. Ja daar doen we het allemaal tenslotte voor. En dit allemaal voor 40 euro meer? Dan ben Ik toch persoonlijk gelukkiger met de gewone GTA IV. Kan ik me tenminste nog Lacoste Sneakers veroorloven! Ciao Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Geweldig! Jammer dat ik hem niet heb. Maarja. Wat heb ik eraan? - Reistas. Ik ga bijna nooit op reis. En anders heb ik er al een. - Kluis. Doe ik niks mee. Mijn RaboJongeren kluis ligt nog hier. Nooit iets mee gedaan. - Soundtracks CD. Ok. Dit is wel een leuk item. - GTA IV. Ja daar doen we het allemaal tenslotte voor. En dit allemaal voor 40 euro meer? Dan ben Ik toch persoonlijk gelukkiger met de gewone GTA IV. Kan ik me tenminste nog Lacoste Sneakers veroorloven! Ciao DAt kost maar 30 euro meer. Reageren
Oldskool Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik betaalde 80 euro voor SE, dus 13-20 euro meer. Overdrijven is ook een vak Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Geweldig! Jammer dat ik hem niet heb. Maarja. Wat heb ik eraan? - Reistas. Ik ga bijna nooit op reis. En anders heb ik er al een. - Kluis. Doe ik niks mee. Mijn RaboJongeren kluis ligt nog hier. Nooit iets mee gedaan. - Soundtracks CD. Ok. Dit is wel een leuk item. - GTA IV. Ja daar doen we het allemaal tenslotte voor. En dit allemaal voor 40 euro meer? Dan ben Ik toch persoonlijk gelukkiger met de gewone GTA IV. Kan ik me tenminste nog Lacoste Sneakers veroorloven! Ciao DAt kost maar 30 euro meer. Ik krijg hem voor 50 euro. De Special Edition is €99.99. Dat is zelfs 50 euro meer. Klik hier! Daar zie je dat hij 99.99 is. Ciao Bewerkt: 22 april 2008 door Mematox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.