AOSY86 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Had ik maar SE besteld Bewerkt: 22 april 2008 door AliOsi Reageren
mattetoet Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik heb ook geen SE, die dingen die erbij zitten belanden na een weekje toch in de kast ofzo ... ik vindt het zonde van het geld... Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 damn als rockstar er achter komt welk gameshop dit heeft gedaan zijn ze er gloeiend bij, de werknemer die het heeft gedaan trouwens ook. maar in ieder geval het ziet er goed uit maar nogf steeds niet dat extra bedrag waard. Reageren
mattetoet Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 damn als rockstar er achter komt welk gameshop dit heeft gedaan zijn ze er gloeiend bij, de werknemer die het heeft gedaan trouwens ook. maar in ieder geval het ziet er goed uit maar nogf steeds niet dat extra bedrag waard. inderdaad, dat extra bedrag is het niet waard en zoals ik al zei die dingen belanden na een weekej in de kast... Bij mij draait het om het spel Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 damn als rockstar er achter komt welk gameshop dit heeft gedaan zijn ze er gloeiend bij, de werknemer die het heeft gedaan trouwens ook. maar in ieder geval het ziet er goed uit maar nogf steeds niet dat extra bedrag waard. Dat zal toch ook wel weer meevallen lijkt me.. Het zijn foto's, nog niet gezegd dat er verkocht is! Mja, hoe ga je ze opsporen hé! Je zien een hand en een opslagruimte, die 2 dingen zijn bij de meeste shops aanwezig Reageren
js007 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 zo mooi maar ik ga het niet hebben Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Inderdaad, ze zijn er dan gloeiend bij. Ik denk dat R* dan een grote schade vergoeding wil (maar het is toch geen schade ). Maar de foto's zien er wel goed uit! Reageren
IV trailer Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Plaatjes van de special edition waren nog zelf door rockstar gemaakt. Alleen deze plaatjes zijn niet officieel. Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Zijn al topics van...... Reageren
nljesse Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 als ik de bartsmit was zou ik ff testen of ze het allemaal wel deeden het is tog erg als je hem krijg en hij doet het iej XD Reageren
bolie Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Wat maken die foto's uit, er gebeurd echt niks ook al weten ze het. Als er een pc versie uit komt moeten ze hierbij ook een special edition uitbrengen. Lijkt mij wel leuk voor alle pc liefhebbers. Maar het pakket is zeer mooi. Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 er stond nadrukkelijk op de verpakkingen van dat de dingen niet geopend mochten worden tot 29 april en je ziet dat ze geopend zijn dus rockstar zal wel balen denk ik. Reageren
Hayte Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 wat is dat ding op plaatje 7? ik heb nooit gezien of gehoord dat er zoiets zou komen... is het een sleutelhanger ofzo? Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Hier was toch al een topic over? EDIT: Dit is geen goede reactie! Ik had deze namelijk in een ander topic gepost. Dus niet denken dat de echte reactie op deze topic slaat! Ciao Bewerkt: 22 april 2008 door Mematox Reageren
NlCK Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Heel cool Maar wat kut is dat in Sweden voor 15+ is en hier voor 18+ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.