Jump to content

GTA 4 Special edition

Recommended Posts

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

5

• Valkenburger

5

• Giozio

5

• Kai-ShockWave

5

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik heb ook geen SE, die dingen die erbij zitten belanden na een weekje toch in de kast ofzo ... ik vindt het zonde van het geld...

Geplaatst:

damn als rockstar er achter komt welk gameshop dit heeft gedaan zijn ze er gloeiend bij, de werknemer die het heeft gedaan trouwens ook. maar in ieder geval het ziet er goed uit maar nogf steeds niet dat extra bedrag waard.

Geplaatst:
damn als rockstar er achter komt welk gameshop dit heeft gedaan zijn ze er gloeiend bij, de werknemer die het heeft gedaan trouwens ook. maar in ieder geval het ziet er goed uit maar nogf steeds niet dat extra bedrag waard.

inderdaad, dat extra bedrag is het niet waard en zoals ik al zei die dingen belanden na een weekej in de kast... Bij mij draait het om het spel

Geplaatst:

Dat zal toch ook wel weer meevallen lijkt me.. Het zijn foto's, nog niet gezegd dat er verkocht is!

Mja, hoe ga je ze opsporen hé! Je zien een hand en een opslagruimte, die 2 dingen zijn bij de meeste shops aanwezig :schater:

Geplaatst:

Inderdaad, ze zijn er dan gloeiend bij. Ik denk dat R* dan een grote schade vergoeding wil (maar het is toch geen schade :7). Maar de foto's zien er wel goed uit! :Y

Geplaatst:

Plaatjes van de special edition waren nog zelf door rockstar gemaakt. Alleen deze plaatjes zijn niet officieel.

Geplaatst:

als ik de bartsmit was zou ik ff testen of ze het allemaal wel deeden het is tog erg als je hem krijg en hij doet het iej XD

Geplaatst:

Wat maken die foto's uit, er gebeurd echt niks ook al weten ze het. Als er een pc versie uit komt moeten ze hierbij ook een special edition uitbrengen. Lijkt mij wel leuk voor alle pc liefhebbers. Maar het pakket is zeer mooi.

Geplaatst:

er stond nadrukkelijk op de verpakkingen van dat de dingen niet geopend mochten worden tot 29 april en je ziet dat ze geopend zijn dus rockstar zal wel balen denk ik.

Geplaatst:

wat is dat ding op plaatje 7?

ik heb nooit gezien of gehoord dat er zoiets zou komen...

is het een sleutelhanger ofzo?

Geplaatst: (bewerkt)

Hier was toch al een topic over?

EDIT: Dit is geen goede reactie! Ik had deze namelijk in een ander topic gepost. Dus niet denken dat de echte reactie op deze topic slaat!

Ciao :cya:

Bewerkt: door Mematox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...