Berrus Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Sinds december heb ik een 106 cm Plasmatv aan de muur hangen. Nu wil ik, als dat mogelijk is, mijn laptop erop aansluiten. Leuk voor pokeren e.d. Weet iemand hoe je dat doet? Welke stekker(s) ben je nodig.. Heb er zelf de ballen verstand van namelijk Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Een VGA kabel als die in de tv past. Kun je het model hier op het forum zetten? Bewerkt: 22 april 2008 door Gta Ripper Reageren
Berrus Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Zal vanavond even kijken. Weet het type niet uit het hoofd. Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Welke videokaart heb je ? En welke aansluitingen heb je in je Plasma ? Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Heb soortgelijke vraag. Ik heb een Toshiba Regza LCD tv en wil m'n laptop Acer Aspire erop aansluiten. De videokaart die erin zit is een nvidia GeForce 8400m g. Zit wel een pc aansluiting op die tv. Welke kabel moet ik dan hebben, want ik wil films van mn laptop op tv kijken? Weet er zelf niet veel van, maarja wie weet wat ze me anders aansmeren in de winkel. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Heb soortgelijke vraag.Ik heb een Toshiba Regza LCD tv en wil m'n laptop Acer Aspire erop aansluiten. De videokaart die erin zit is een nvidia GeForce 8400m g. Zit wel een pc aansluiting op die tv. Welke kabel moet ik dan hebben, want ik wil films van mn laptop op tv kijken? Weet er zelf niet veel van, maarja wie weet wat ze me anders aansmeren in de winkel. Films via laptop? Daarvoor zijn er DVD spelers. En als je die hebt een PS3, voor beter beeld. Maar, doen moet je wel een Blu-Ray disc ervoor hebben Enne, als je ze download is dat illegaal en mogen we je dus niet verder helpen. Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ow das jammer maarja een van die films is zeitgeist en die kan je niet gewoon kopen in de winkel. En vakantiefilmpjes van italie van mn ouders. En volgens mij kan je illegale films ook gewoon in je ps3 afspelen. Maar weest niet bang ik doe niet illegaal downloaden hoor. Maarja ik ga het wel in de winkel vragen. Reageren
Kloep Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als je Laptop een HDMI-aansluiting heeft is het simpel. Koop een HDMI-HDMI kabel (20-30 euro ofzow) en plug de ene kant in je TV, en de andere kant in LapTop. Succes Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hey bedankt joh Is niet te duur ook, ga ik die maandag mooi halen. Nog meer kabels hier om over te struikelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.