Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb op youtube gezien, dat er een golfcarretje was die VEET hard reed en dat wil ik ook,

kan iemand me daarmee helpen???,alvast bedankt.

M.V.G benzie!

Geplaatst:

Je moet, zoals in je topicnaam staat, iets in de handling.cfg veranderen. Ik verwijs je naar >>dit<< en >>dit<< topic waar 2 tutorials staan over de ontleding van de handling zodat je alles zelf kunt aanpassen. :tu:

Geplaatst:
ik heb op youtube gezien, dat er een golfcarretje was die VEET hard reed en dat wil ik ook,

kan iemand me daarmee helpen???,alvast bedankt.

M.V.G benzie!

ooh oke ik zal het proberen

badankt! 8)

Geplaatst:

Bij heel veel mensen met een dergelijk probleem, staat de GTA San Andreas map op "Alleen-lezen". Ga dus naar die map, klik rechtermuisknop, eigenschappen, en haal t vinkje voor 'Alleen-lezen' weg. Pas het ook toe op alle submappen en bestanden (zoiets wordt gevraagd dacht ik). Toepassen > Ok. Nu zou het als het goed is gewoon moeten werken. Anders zijn er nog wel andere mogelijkheden, zoals dat je GTA aan hebt staan tijdens het modden of dat je administrator rights nodig hebt op jouw computer om iets in die map aan te passen. Meestal gaat het echter om 'alleen-lezen'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...