benzie Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik heb op youtube gezien, dat er een golfcarretje was die VEET hard reed en dat wil ik ook, kan iemand me daarmee helpen???,alvast bedankt. M.V.G benzie! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je moet, zoals in je topicnaam staat, iets in de handling.cfg veranderen. Ik verwijs je naar >>dit<< en >>dit<< topic waar 2 tutorials staan over de ontleding van de handling zodat je alles zelf kunt aanpassen. Reageren
benzie Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik heb op youtube gezien, dat er een golfcarretje was die VEET hard reed en dat wil ik ook,kan iemand me daarmee helpen???,alvast bedankt. M.V.G benzie! ooh oke ik zal het proberen badankt! Reageren
benzie Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 als ik het zo wil opslaan zegd ik van toegang geweigert tot ....(de file) wie kan mij helpen! Reageren
K.O. Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Bij heel veel mensen met een dergelijk probleem, staat de GTA San Andreas map op "Alleen-lezen". Ga dus naar die map, klik rechtermuisknop, eigenschappen, en haal t vinkje voor 'Alleen-lezen' weg. Pas het ook toe op alle submappen en bestanden (zoiets wordt gevraagd dacht ik). Toepassen > Ok. Nu zou het als het goed is gewoon moeten werken. Anders zijn er nog wel andere mogelijkheden, zoals dat je GTA aan hebt staan tijdens het modden of dat je administrator rights nodig hebt op jouw computer om iets in die map aan te passen. Meestal gaat het echter om 'alleen-lezen'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.