Black Admiral Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb het spel vandaag gekocht, maar als ik op de deskop klik, zegt hij dat TrueCrime.exe afgesloten moet worden. Weet iemand a.u.b. hulp? Ik wil echt dat hij het doet! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Voldoet je computer wel aan de eisen van True Crime? Daar zou ik eerst even naar kijken, in ieder geval succes. Het is een erg leuk spel, heb hem vroeger altijd op de Xbox gespeeld bij me vriend. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Het is een erg leuk spel, heb hem vroeger altijd op de Xbox gespeeld bij me vriend. Ik heb er al zin in om het te spelen! Maar ik heb het even nagekeken, en volgens mij klopt alles wel. Zou het niet aan iets anders kunnen liggen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Probeer True Crime eens te verwijderen en daarna opnieuw te instaleren, dat zou ook kunnen helpen. Succes! Reageren
Black Admiral Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Dat heb ik net gedaan, maar het helpt ook niet... Heeft iemand nog een ander idee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.