jellha Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 weet iemand een reperatie bedrijf in de buurt van overijsel voor mijn xbox 360 mijn xbox360 geeft geen beeld meer maar wel geluid Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je moet de klantenservice van Microsoft bellen. Zij kunnen je probleem noteren en uitleg geven over de vervolgprocedure. Als ik het goed heb, halen zij dan je Xbox op om hem te repareren. Je bent hem dan een week of twee kwijt. Overigens stond hier laatst ook een topic over, dus check eerst even of je kabel(s) wel goed in het apparaat zitten. Blaas ze eventueel even schoon, zodat het stof eruit gaat. In ieder geval succes! Reageren
DJRobin Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 En als je je Xbox opstuurt haal dan wel je Harde Schijf eruit, anders ben je al je savegames kwijt. Reageren
jellha Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je moet de klantenservice van Microsoft bellen. Zij kunnen je probleem noteren en uitleg geven over de vervolgprocedure. Als ik het goed heb, halen zij dan je Xbox op om hem te repareren. Je bent hem dan een week of twee kwijt.Overigens stond hier laatst ook een topic over, dus check eerst even of je kabel(s) wel goed in het apparaat zitten. Blaas ze eventueel even schoon, zodat het stof eruit gaat. In ieder geval succes! jah dat heb ik al gedaan , heb zelf een nieuwe kabel gekocht was het niet . Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 echt die luie mensen tegenwoordig, ga zelf eens zoeken, microsoft.com xbox.com weet ik veel google.nl doe zelf wat ipv meteen topicje aanmaken op forum en anderen al het werk laten doen. Reageren
jellha Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 echt die luie mensen tegenwoordig, ga zelf eens zoeken, microsoft.com xbox.com weet ik veelgoogle.nl doe zelf wat ipv meteen topicje aanmaken op forum en anderen al het werk laten doen. heejj je moet niet zuren jij , denk je niet dat ik dat allang gedaan had , ik had alleen geen zin om eerst 75 euro aan een reperatie te geven en dan misschien later achterkomen dat je hem misschien moest uitblazen of dat je av kabel er nie goed in zit door het stof , ik vraag hier alleen of iemand anders misschien een optie heeft , die hij mee gemaakt heeft , en dat misschien het zelfde probleem heb . Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 echt die luie mensen tegenwoordig, ga zelf eens zoeken, microsoft.com xbox.com weet ik veelgoogle.nl doe zelf wat ipv meteen topicje aanmaken op forum en anderen al het werk laten doen. Misschien heeft hij wel gezocht, maar kon hij het niet vinden. En voor dit soort vragen is een forum er. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.