Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 zou je ook kunnen fietsen? zou je daar ook gebruik van maken? waarom wel/niet? Reageren
sven311 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 zou je ook kunnen fietsen?zou je daar ook gebruik van maken? waarom wel/niet? ik hoop dat er fietsen zijn,maar weet er verder niets van. Ik vond de fietsjes in gta sa ook al leuk,dus vandaar.. grts Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Er zitten waarschijnlijk wel fietsen in GTA IV, want het word de meest realistische game ooit gemaakt. Het zou raar zijn als je geen burgers ziet fietsen. Reageren
gta4 bezitter Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 zou je ook kunnen fietsen?zou je daar ook gebruik van maken? waarom wel/niet? ik hoop dat er fietsen zijn,maar weet er verder niets van. Ik vond de fietsjes in gta sa ook al leuk,dus vandaar.. grts nee. er zijn geen fietsen in gta4. dit is bevestigd door rockstar Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Ik heb op geen één screen een fiets gezien en heb er ook niks van gehoord, dus het zal er wel niet inzitten. Bij San Andreas was het wel al snel bekend dat er fietsers inzaten. Bewerkt: 22 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Er zijn inderdaad geen fietsen meer in GTA IV. Ciao Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Er zijn inderdaad geen fietsen meer in GTA IV.Ciao Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 In GTA Vice City Stories was het ook niet bekend voor de release of er fietsen in zouden zitten, dat moesten de spelers zelf ontdekken. Dus ik denk dat er wel fietsen zijn in GTA IV. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Er zijn inderdaad geen fietsen meer in GTA IV.Ciao Hó eventjes, indien je geen bewijs hebt, en geen bron hoef je er echt niet van uit te gaan dat GTAIV géén fietsen zou bevatten. Als Rockstar de game daadwerkelijk zo realistisch mogelijk zal maken, dan zou de mogenlijkheid tot fietsen door de straten van LC gewoon mogelijk zijn. Bewerkt: 22 april 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 k hoop het zelf wel. leuk om fietsers van hun fiets te rijden Reageren
pallestijn Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Erg vervelend voor zoon fietsfan als mij Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 k hoop het zelf wel.leuk om fietsers van hun fiets te rijden Precies, ik zie niet in waarom Rockstar ons die lol zou willen weerhouden... Reageren
NlCK Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Er zijn inderdaad geen fietsen meer in GTA IV.Ciao Hó eventjes, indien je geen bewijs hebt, en geen bron hoef je er echt niet van uit te gaan dat GTAIV géén fietsen zou bevatten. Als Rockstar de game daadwerkelijk zo realistisch mogelijk zal maken, dan zou de mogenlijkheid tot fietsen door de straten van LC gewoon mogelijk zijn. GOED GEZEGT MAAT! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik hoop ook dat er fietsen in GTA IV zijn, het wordt toch realistischer dan de vorige GTA's. En dan mag dit niet ontbreken. Reageren
smarties Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ben vorig jaar zelf naar the big apple geweest en er zijn bijna geen fietsers te zien. de enige plek waar veel werd gefietst was central park. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.