Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Er zijn inderdaad geen fietsen meer in GTA IV.Ciao Hó eventjes, indien je geen bewijs hebt, en geen bron hoef je er echt niet van uit te gaan dat GTAIV géén fietsen zou bevatten. Als Rockstar de game daadwerkelijk zo realistisch mogelijk zal maken, dan zou de mogenlijkheid tot fietsen door de straten van LC gewoon mogelijk zijn. Klik hier dan eens! Hier zitten te discussieren dat ze het jammer vinden dat er geen fietsen in zitten. Heb ik even snel gevonden. Ik weet 90% zeker dat er geen fietsen inzitten! De directe bron ben ik vergeten. Sorry! Ciao Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Er zijn inderdaad geen fietsen meer in GTA IV.Ciao Hó eventjes, indien je geen bewijs hebt, en geen bron hoef je er echt niet van uit te gaan dat GTAIV géén fietsen zou bevatten. Als Rockstar de game daadwerkelijk zo realistisch mogelijk zal maken, dan zou de mogenlijkheid tot fietsen door de straten van LC gewoon mogelijk zijn. Klik hier dan eens! Hier zitten te discussieren dat ze het jammer vinden dat er geen fietsen in zitten. Heb ik even snel gevonden. Ik weet 90% zeker dat er geen fietsen inzitten! De directe bron ben ik vergeten. Sorry! Ciao Dan houden we die overige 10% nog eventjes achter de hand voor degene die er wel in geloven We zien het vanzelf wel de 29ste Reageren
mattetoet Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 dei fietsen in SA vond ik gewoon een beetje stom, waarom een fiets nemen als een brommer 10x sneller is ???... Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 in zo een wereldstad als liberty city (new york) verbaast het me niks als er geen fietsen zouden zijn. Reageren
bolie Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 dei fietsen in SA vond ik gewoon een beetje stom, waarom een fiets nemen als een brommer 10x sneller is ???... 2 redenen daarvoor 1. DE FUN 2. Je ZIET ALLES VEEL BETER Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 dei fietsen in SA vond ik gewoon een beetje stom, waarom een fiets nemen als een brommer 10x sneller is ???... 2 redenen daarvoor 1. DE FUN 2. Je ZIET ALLES VEEL BETER plus je kan door nauwe straatjes om de politie te ontwijken. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 dei fietsen in SA vond ik gewoon een beetje stom, waarom een fiets nemen als een brommer 10x sneller is ???... 2 redenen daarvoor 1. DE FUN 2. Je ZIET ALLES VEEL BETER plus je kan door nauwe straatjes om de politie te ontwijken. Alsof je dat niet met een Brommer of Motor kan? Ciao Reageren
Giozio Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik zou het leuk vinden als er weer fietsen in komen. GR Giozio Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 dei fietsen in SA vond ik gewoon een beetje stom, waarom een fiets nemen als een brommer 10x sneller is ???... 2 redenen daarvoor 1. DE FUN 2. Je ZIET ALLES VEEL BETER plus je kan door nauwe straatjes om de politie te ontwijken. Alsof je dat niet met een Brommer of Motor kan? Ciao owja Reageren
Earth Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Het lijkt me wel weer leuk als er fietsen zijn, maar dan wel 5 soorten ofzo, in GTA SA zag je alleen die lage (gangsterfietsen), maar ook dat je andere ziet. Lekker eraf rijden. Reageren
Hayte Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 maar hoe denken sommigen te weten dat er geen fietsen zijn? anders geloof ik het niet... met bronnen graag Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 maar hoe denken sommigen te weten dat er geen fietsen zijn?anders geloof ik het niet... met bronnen graag Ik meen te denken dat Rockstar dit bevestigd heeft. De reden is simpel: Het is onrealistisch als Niko Bellic op 30/40 jarige leeftijd zit te crossen op een fiets. CJ is in de 20 en een Ghetto freak. Dus daar zijn fietsen nogal logischer dan een 40 jarige immigrant die nog maar nét zijn loon verdiend door wat criminele opdrachten. Ciao Reageren
Hayte Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 maar het gaat niet allemaal rond hem in een normale stad... als ze echt een normale stad willen, hadden ze er fietsen in moeten dumpen... er zijn natuurlijk ook koeriers enzo die daar met fietsen crossen.... je moet niet zien alsof de stad om Niko draait, maar dat Niko om de stad draait, dus gewoon een normale stad met fietsen, en dan komt er een ex-joegoslaaf en die rijdt alle fietsers omver Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 maar het gaat niet allemaal rond hem in een normale stad...als ze echt een normale stad willen, hadden ze er fietsen in moeten dumpen... er zijn natuurlijk ook koeriers enzo die daar met fietsen crossen.... je moet niet zien alsof de stad om Niko draait, maar dat Niko om de stad draait, dus gewoon een normale stad met fietsen, en dan komt er een ex-joegoslaaf en die rijdt alle fietsers omver Als er eenmaal fietsen in het spel zitten voor overige burgers. Wat jij bedoeld te zeggen hier. Dan zou het zo zijn dat Niko zélf niet op een fiets kon! Dan kunnen ze het net zo goed helemaal weglaten. En dat doen ze dus ook. Als mijn bericht klopt tenminste! Ciao Reageren
danielb Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 er zitten geen fietsen in. dit is bevestigd en bovendien word er in het echt NewArk ook weinig tot niet gefietst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.