Jump to content

Fiets?

Shifty_93

Recommended Posts

Geplaatst:
dei fietsen in SA vond ik gewoon een beetje stom, waarom een fiets nemen als een brommer 10x sneller is ???...

Waarom een lowrider nemen als infernus 3 keer zo snel is? Wou je dan alleen maar snelle voertuigen in spel?

Is toch leuk om fietsers te overijden (zeker als het er wat realistischer uitziet als san andreas)

in zo een wereldstad als liberty city (new york) verbaast het me niks als er geen fietsen zouden zijn.

In new york kom je best veel fietsen tegen, vooral koeriersfietsen enzo. Want met de fiets ben je in new york vaak sneller als met auto.

En waarom zegt iedereen dat het feit is dat er geen fietsen komen. Weet bijna 100% zeker dat dat nooit is bevestigd + ik had juist gehoord dat er WEL fietsen in komen.

Laatst nog toen het over sixaxis besturing ging, toen werd er gezegt dat je met sixaxis autos, helecopters, fietsen en veel meer zou kunnen besturen..

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Von-Helsing

5

• Shifty_93

5

• Pennywise The Clown

3

• Kai-ShockWave

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Als er fietsen in zouden zitten hadden ze dat echt laten zien op screens hoor. en als ze er wel inzitten hebben ze dat goed kunnen verbergen in de screens :puh:

Geplaatst:
er zitten geen fietsen in. dit is bevestigd en bovendien word er in het echt NewArk ook weinig tot niet gefietst

Bron

Geplaatst:
er zitten geen fietsen in. dit is bevestigd en bovendien word er in het echt NewArk ook weinig tot niet gefietst

Bron

In New York wordt zeker wel gefietst hoor! Time-Square is ietwat druk maar rond Central Park zijn er zat. In Central Park liggen zelfs gewoon fietspaden met bijbehorende symbolen op het asfalt. Vaak inderdaad wielrenners daar, maar ook gewoon fietsen.

Veel stukken van New York zijn niet geschikt om te fietsen omdat de weg daar niet voor gemaakt is, fietsonvriendelijk. Maar op andere stukken zie je ze geregeld, ik wel in ieder geval afgelopen zomer.

Weinig tot niet klopt dus niet, het is eerder "af en toe tot soms" :tu:

Geplaatst:

ze zouden maar 30% van de game laten zien dus je weet het maar nooit. misschien zitten er zelfs vliegtuigen in ook al hebben ze gezegd dat het niet zo is.

Geplaatst:
Als er fietsen in zouden zitten hadden ze dat echt laten zien op screens hoor. en als ze er wel inzitten hebben ze dat goed kunnen verbergen in de screens :puh:

Alhoewel ik denk/HOOP dat er wel degelijk fietsen zullen zijn moet ik je daarin gelijk geven en waarom zou R* het dan ''verbergen'' dat er fietsen zijn???

Geplaatst:

Alhoewel ik denk/HOOP dat er wel degelijk fietsen zullen zijn moet ik je daarin gelijk geven en waarom zou R* het dan ''verbergen'' dat er fietsen zijn???

Geen idee, drm zitten ze er ook niet in :7

Geplaatst:

dus jij wilt zeggen, wat niet op screens staat is niet in het spel?

dan zijn er weinig auto's...

en ik bedoel niet dat Niko dan niet op een fiets kan...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...