Jump to content

Fake GTAForum.nl Crewleden op MSN


PatrickW

Recommended Posts

De laatste paar dagen krijgen we regelmatig meldingen van grappenmakers die zich op MSN uitgeven voor crewleden van het forum. En in die rol gaan ze dan mensen bedreigen en leugens verspreiden.

Het advies is dan ook om altijd goed te checken of iemand die zich uitgeeft voor een crewlid wel z'n reguliere MSN account gebruikt. Mocht je hieraan twijfelen, dan kun je het beste om een bevestiging van het nieuwe account vragen, per PM via het forum. Onze crewleden zullen dit ten alle tijden doen, als je geen bevestiging ontvangt heb je dus met een grappenmaker te maken gehad.

Mocht je met zo'n grappenmaker te maken krijgen, dan blijven we hier natuurlijk graag melding van ontvangen per PM, zodat we eventueel maatregelen kunnen nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    5

  • Torritor

    5

  • DenkaanHenk

    4

  • Wienish

    4

Waarom doen mensen dit?

- Om GTA-Forum een slechte naam te geven?

- Stoer gedrag vertonen en indruk te maken op personen?

- Of gaat het hier over mensen die banned zijn en wraak willen nemen?

In ieder geval zwak dat mensen dit doen, zal wel aan mij liggen dat mensen dit doen.

En ik heb er nog geen last van gehad. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom doen mensen dit?

- Om GTA-Forum een slechte naam te geven?

- Stoer gedrag vertonen en indruk te maken op personen?

- Of gaat het hier over mensen die banned zijn en wraak willen nemen?

In ieder geval zwak dat mensen dit doen, zal wel aan mij liggen dat mensen dit doen.

Inderdaad zwak van zulke mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een beetje laf. Misschien een oplossing voor alle Crewleden om hun email in het profiel te zetten, zodat het niet meer geloofwaardig is indien iemand anders zich voor crewmember uit geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mij een paar weken geleden ook overkomen, toen had ik bijna dingen uit het superledenforum door verteld. Het moet stoppen, voordat het te laat is.

Klein beetje offtopic maar toch. Worden er dan soms zoon belangrijke dingen gezegt op het superledenforum? Wat voor onderwerpen zijn dit dan? (niet inhoudelijk ik bedoel het thema)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet al wie het zijn.

Herkennen jullie onze verbannen leden nog wat ze altijd zeiden? "Jullie zijn levensloos als je op een forum zit!"

Maar we zullen nu maar eventjes zwijgen over hun.. Hoe levensloos kun je zijn door je tijd te verdoen als een zogezegd crewlid van GTAForum op MSN. Zo zie je maar wie er uiteindelijk levensloos is.

Ik hoop dat sommige leden hun ogen nu eens open gaan en ze zelf eens zien wie er nu levensloos is. Wij die op het forum zitten als we ons vervelen en in onze vrije tijd of als het regent, of van die mensen die hier op het forum ons uitmaken voor no-life maar ondertussen terwijl bijvoorbeeld vandaag het zonnetje heerlijk schijnt op msn zitten en zich voordoen als iemand anders. Mijn keuze is dan snel gemaakt.. Fake crewleden, hoe levensloos kan je zijn.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het wel eens gedaan, maar alleen maar om de droge humor :puh:. (Het was trouwens alleen met DaBeast en verder geen, hij vond het wel lol). Niet om leugens te verspreiden of mensen te beledigen :duh:. Vind ik onzin. Nooit geweten dat het zo erg was :{.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik had een maand terug hier ook al last van, wie het is weet ik niet.

Nouja, goed om het te melden Joriz PatrickW (bedoel ik), en mensen: Kijk uit!

Bewerkt: door visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Worden er dan soms zoon belangrijke dingen gezegt op het superledenforum?

In het superleden forum worden netzo als in de corporations forums gezellige maar ook persoonlijke dingen besproken. Het is dus niet de bedoeling en tevens niet toegestaan dat berichten die in besloten fora worden gepost worden doorgegeven aan andere.

Nogmaals. Wordt je lastiggevallen of zit je iets dwars neem dan contact met ons op via PM! We treden altijd op tegen dit soort gedrag van leden die de gezelligheid op het forum willen verpesten.

Let op dat het niet de bedoeling dat je in dit topic MSN logs gaat posten!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...