GTA-Sheep Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Klein beetje offtopic maar toch. Worden er dan soms zoon belangrijke dingen gezegt op het superledenforum? Wat voor onderwerpen zijn dit dan? (niet inhoudelijk ik bedoel het thema) Om deze nog even te beantwoorden: nee, er worden helemaal niet zulke belangrijke zaken besproken in het Superledenforum, maar wát er besproken wordt moet ook gewoon binnen dat forum blijven. En wat er zoal besproken is divers, maar zouden bijvoorbeeld wat meer persoonlijke zaken van leden kunnen zijn die je niet zo makkelijk in een groep met 66.000 leden gooit maar wel in een clubje van 35. Maar goed.....inderdaad wat offtopic en het ging om lieden die zich uitgeven als crewlid. Dus mocht je een GTA-Sheep tegenkomen die dag-in-dag-uit online is op MSN.....dat ben ik niet
Dutchy3010 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 De laatste tijd ben ik regelmatig het slachtoffer van dit soort grappen, voor de mensen die mij op MSN hebben: ik zal niet snel van MSN-account veranderen. Ook zal ik niet snel mensen toevoegen, omdat ik meestal anderen mij laat toevoegen.
Silverbyte Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Wow, dat komt wel even aan bij mij zeg.. Ik heb echt nooit geweten dat er dit soort praktijken gaande waren, omdat ik er nooit in aanraking mee ben gekomen. Ik vind het in ieder geval erg laf (Ik heb wel een vermoeden over welke mensen het gaat, ik zal geen uitspraken doen), en hiermee wordt de crew in een slecht daglicht gezet. Mocht ik degene die dit op z'n geweten heeft tegenkomen, dan kan hij op een flinke uitbrander rekenen.
DJRobin Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Laf om dit te doen, wat is hier eigenlijk grappig aan?
DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Op een paar belangrijke topics na is alles onzin uit het superledenforum, alleen ik wou degene die dit bij mij deed net dingen vertellen uit die paar belangrijke topics. Ik dacht het is een moderator dus daar valt wel mee te discuseren, nou niet dus. Gelukkig heb ik diegene verwijderd om het te voorkomen dat het toch een keer gebeurt.
Jowx Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Jeetje, in en in triest zeg.. Het word steeds gekker, eerst was het gewoon het Feedbackforum vol gooien met topics hoe corrupt het hier wel niet is.. Nu gaan ze op deze manier verder.. Al met al weer een zielige poging om de frustratie te uiten omdat ze zelf niet in de crew kunnen komen, zeker aandacht tekort ofzo..? Hatemail graag naar m'n reguliere msn account.. Bewerkt: 22 april 2008 door Jowx
Twankala Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Als je zoiets doet heb je gewoon echt geen leven. Maarja sommige mensen doen dat, en dat kan je niet tegenhouden. Maar ik kan er eigenlijk maar 1 ding over zeggen: "Triest". Ps: moet ik Mirrrr dan toch maar uit mijn msn lijst halen..
K.O. Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Nooit last van gehoord, nog nooit van gehoord dat er mensen waren die zoiets deden. Triest, dom, maar als je al weet dat het adres nep is kan het leuk zijn als je je verveelt i guess. Nah verder inderdaad vrij levenloos om je voor te doen als iemand anders en daarmee mensen gaan vervelen. Wel goed dat er met dit soort dingen een waarschuwing wordt geplaatst op het forum.
Fiegel5 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik zelf ben nog nooit in aanraking gekomen met dit soort “ongein”. Maar ik kom genoeg andere dingen tegen, bijvoorbeeld: zelfgemaakte filmpjes, beledigingen enz. enz. enz. Ik vind het persoonlijk al laf als je zoiets doet, en dat doen ze natuurlijk dan altijd als diegene er niet bij is. Hard aanpakken die bannedzooi! Bovendien vind ik het wel goed dat er dit topic is gekomen!
NilsHolgersson Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hard aanpakken die bannedzooi! Laten we hun rang op übernoob zetten, dat zal ze leren.
RobbertR Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Waarom doen mensen dit?- Om GTA-Forum een slechte naam te geven? - Stoer gedrag vertonen en indruk te maken op personen? - Of gaat het hier over mensen die banned zijn en wraak willen nemen? In ieder geval zwak dat mensen dit doen, zal wel aan mij liggen dat mensen dit doen. En ik heb er nog geen last van gehad. Die 3e natuurlijk Ik begrijp die mensen in dat geval wel goed
DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 @NilsHolgersson, doen ze niet meer. Ze zetten nog alleen maar geblokkeerd lid neer, waarom dat zo is weet ik ook niet.
NilsHolgersson Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 @NilsHolgersson, doen ze niet meer. Ze zetten nog alleen maar geblokkeerd lid neer, waarom dat zo is weet ik ook niet. Achterbuurten heten tegenwoordig aandachtswijken en probleemjongeren kansjongeren. Je mag het beestje niet meer bij de naam noemen, maar het blijft schorriemorrie.
Rivel Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hmff, ooit al mee in aanraking gekomen. Maar dat is tijden geleden. Als je het niet eens bent met beslissingen die op het forum gebeuren dan ga je het toch niet zo aanpakken, stuur een mooie email of PB dat heeft meer effect. Stelletje kleuters!
Jay; Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Wie zegt dat alleen maar de geblokkeerde leden dit doen, het kunnen net zo goed mensen zijn die gewoon actief zijn op het forum. Uiteraard zullen geblokkeerde leden hier ook bij betrokken zijn maar het zijn vaak wel de mensen van wie je het niet verwacht. Maar goed, goed dat hier een topic over geopend word. Zo kijken we met z'n allen meer uit voor oplichters en word je er nog eens aan herinnerd om naar een admin te stappen als je je in een dergelijke situatie bevindt. Bewerkt: 22 april 2008 door Jay;
Recommended Posts