Jump to content

Fake GTAForum.nl Crewleden op MSN


PatrickW

Recommended Posts

Wie zegt dat alleen maar de geblokkeerde leden dit doen, het kunnen net zo goed mensen zijn die gewoon actief zijn op het forum. Uiteraard zullen geblokkeerde leden hier ook bij betrokken zijn maar het zijn vaak wel de mensen van wie je het niet verwacht. Maar goed, goed dat hier een topic over geopend word. Zo kijken we met z'n allen meer uit voor oplichters en word je er nog eens aan herinnerd om naar een admin te stappen als je je in een dergelijke situatie bevindt.

Omdat ik weet wie het is. Ja ik heb het al gezecht

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    5

  • Torritor

    5

  • DenkaanHenk

    4

  • Wienish

    4

Ik word veel in zo'n gesprekken toegevoegd, met oude gebande leden, en geven het forum de naam: GRAF, ik wil zeggen, hoor je GRAF ga weg, want dan zijn het gebande leden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem had ik ook een tijdje Dastard, iemand die ik nog niet had geblokt op MSN die geband is op GTAForum nodigde me telkens uit in groepsgesprekken met allemaal andere gebande leden. Ik zei telkens, kap daarmee. Maar diegene bleef ermee door gaan, dus ik blokte diegene. Ik wou diegene een paar maanden later toch nog een laatste kans geven maar die heeft die persoon toch verknald, ik snap het niet. Ruurd31 doet heel gewoon op MSN, en flikt nooit zulke dingen. Daar moeten de andere gebande leden die dit doen een voorbeeld aan nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem had ik ook een tijdje Dastard, iemand die ik nog niet had geblokt op MSN die geband is op GTAForum nodigde me telkens uit in groepsgesprekken met allemaal andere gebande leden. Ik zei telkens, kap daarmee. Maar diegene bleef ermee door gaan, dus ik blokte diegene. Ik wou diegene een paar maanden later toch nog een laatste kans geven maar die heeft die persoon toch verknald, ik snap het niet. Ruurd31 doet heel gewoon op MSN, en flikt nooit zulke dingen. Daar moeten de andere gebande leden die dit doen een voorbeeld aan nemen.

Dat heb ik ook , Allemaal gebande leden die mij steeds toevoegen ( Onder Andere Spoeky ) En die gaan dan met msn hack vervelen , Ik block dus die gene , Komt er weer een volgend persoon die mij dan toevoegen aan zo'n groepsgesprek. Ik zette ze allemaal op block en heb er nu geen last meer van.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem had ik ook een tijdje Dastard, iemand die ik nog niet had geblokt op MSN die geband is op GTAForum nodigde me telkens uit in groepsgesprekken met allemaal andere gebande leden. Ik zei telkens, kap daarmee. Maar diegene bleef ermee door gaan, dus ik blokte diegene. Ik wou diegene een paar maanden later toch nog een laatste kans geven maar die heeft die persoon toch verknald, ik snap het niet. Ruurd31 doet heel gewoon op MSN, en flikt nooit zulke dingen. Daar moeten de andere gebande leden die dit doen een voorbeeld aan nemen.

Dat heb ik ook , Allemaal gebande leden die mij steeds toevoegen ( Onder Andere Spoeky ) En die gaan dan met msn hack vervelen , Ik block dus die gene , Komt er weer een volgend persoon die mij dan toevoegen aan zo'n groepsgesprek. Ik zette ze allemaal op block en heb er nu geen last meer van.

Spoeky (of terwijl tanya) doet dat niet. Vaak is GTA XP met die kutgrappen. Met spoeky kan je best een goed gesprek opzetten. Als je bedoelt dat ze onder jouw naam gaan typen, dan is het profilie of GTA XP. Spoeky valt best mee hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het zelf nog nooit gehad. En wat dan nog, als ze dat doen je drukt op "blokkeer deze concactpesoon" of "verwijder" en je hebt er geen last meer van. Nogal easy :puh: Maarja, ik begrijp dat dit kut is. Somigge zijn er ook wel goed in en kunnen dit ook goed. Er valt helaas niks tegen te doen... alleen verwijderen en blokken....

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem had ik ook een tijdje Dastard, iemand die ik nog niet had geblokt op MSN die geband is op GTAForum nodigde me telkens uit in groepsgesprekken met allemaal andere gebande leden. Ik zei telkens, kap daarmee. Maar diegene bleef ermee door gaan, dus ik blokte diegene. Ik wou diegene een paar maanden later toch nog een laatste kans geven maar die heeft die persoon toch verknald, ik snap het niet. Ruurd31 doet heel gewoon op MSN, en flikt nooit zulke dingen. Daar moeten de andere gebande leden die dit doen een voorbeeld aan nemen.

Dat heb ik ook , Allemaal gebande leden die mij steeds toevoegen ( Onder Andere Spoeky ) En die gaan dan met msn hack vervelen , Ik block dus die gene , Komt er weer een volgend persoon die mij dan toevoegen aan zo'n groepsgesprek. Ik zette ze allemaal op block en heb er nu geen last meer van.

Spoeky (of terwijl tanya) doet dat niet. Vaak is GTA XP met die kutgrappen. Met spoeky kan je best een goed gesprek opzetten. Als je bedoelt dat ze onder jouw naam gaan typen, dan is het profilie of GTA XP. Spoeky valt best mee hoor!

Spoeky doet idd zoiets niet, maar ze zit wel altijd in die gesprekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom doen mensen dit?

- Om GTA-Forum een slechte naam te geven?

- Stoer gedrag vertonen en indruk te maken op personen?

- Of gaat het hier over mensen die banned zijn en wraak willen nemen?

In ieder geval zwak dat mensen dit doen, zal wel aan mij liggen dat mensen dit doen.

En ik heb er nog geen last van gehad. ^_^

Hallo meneer de filosoof.

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste tijd ben ik regelmatig het slachtoffer van dit soort grappen, voor de mensen die mij op MSN hebben: ik zal niet snel van MSN-account veranderen. Ook zal ik niet snel mensen toevoegen, omdat ik meestal anderen mij laat toevoegen. :)

en je hebt ook altijd de zelfde avatar op msn:P:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

zo als ik het lees gaat het om (gebannde) loosers die hopen dat ze voor gtaforum spreken. aleen maar trots op zijn dat sulke loosers bij gtaforum willen horen^^ (betenkent dus dat gtaforum UBER vet is) neej serius als ik het goed begrijp zijn het egt levenloose mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...