Jump to content

Fake GTAForum.nl Crewleden op MSN

Recommended Posts

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PatrickW

5

• Torritor

5

• DenkaanHenk

4

• Wienish

4

Geplaatst:

Het lijkt mij dat de moeilijkheid er vooral is voor de groep met "hogere" gebruikers,

want het lijkt mij sowiezo toch erg onwaarschijnlijk dat bijvoorbeeld ik (onbekend lid) door een van de crewleden zomaar aan msn zou worden toegevoegd zonder dat vooraf aan te geven.

De meer bekende leden zouden misschien nog enige kans hebben toegevoegd te worden.

btw, het komt er dus op neer dat als ik dan dus een acount maak met iets van Lantyz erin, ik zet een eekhoorn in mn afbeelding en "gta-forum the best" ofzo in mn persoonlijk bericht en ik ga mensen toevoegen, dan geloven ze dat?

Dan ben je toch wel een beetje dom zou ik zo zeggen

Geplaatst:
Het lijkt mij dat de moeilijkheid er vooral is voor de groep met "hogere" gebruikers,

want het lijkt mij sowiezo toch erg onwaarschijnlijk dat bijvoorbeeld ik (onbekend lid) door een van de crewleden zomaar aan msn zou worden toegevoegd zonder dat vooraf aan te geven.

De meer bekende leden zouden misschien nog enige kans hebben toegevoegd te worden.

btw, het komt er dus op neer dat als ik dan dus een acount maak met iets van Lantyz erin, ik zet een eekhoorn in mn afbeelding en "gta-forum the best" ofzo in mn persoonlijk bericht en ik ga mensen toevoegen, dan geloven ze dat?

Dan ben je toch wel een beetje dom zou ik zo zeggen

Crewleden zullen naar mijn weten nooit zomaar iemand toevoegen op msn. Meestal vragen ze het eerst.

Mensen die hier al langer zitten, kennen Lantyz erg goed en zullen hoogstwaarschijnlijk ook zijn msn hebben. Die zullen er niet zomaar intrappen. Ja wat nieuwere leden hebben dan meer kans om belazerd te worden. Maar zoals ik al eerder zei: Crewleden voegen nooit zomaar even iemand toe zonder een berihtje of wat dan ook te sturen.

Geplaatst: (bewerkt)

echt ziekelijk gedrag, ze moeten een leven gaan zoeken :(

Ik vind het goed dat iedereen met dit topic wel gewaarschuwd wordt.

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad balen dat er mensen zijn die dit doen. Ik bedoel, ik heb er zelf nooit last mee gehad, maar het lijkt me toch wel erg flauw en irritant als er een nep-joriz of een nep-lantyz eventjes langskomt. Afijn, inderdaad bij moderators en hoger eventjes kijken of het emailadres wel betrouwbaar is...

Bewerkt: door $NeoSyp$
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ja, ik heb er ook laatst een probleem mee gehad.

Geplaatst:

Sommige ex GTA forummers voegen mij toe.

Ze zijn hier redelijk bot over.

Geplaatst:
Sommige ex GTA forummers voegen mij toe.

Ze zijn hier redelijk bot over.

Tja het zijn niet voor niets EX-gta-forummers. :blauw:

Maar alle verhalen die ze verzinnen zijn echt waar, hoor. :-(

Geplaatst:

die mensen zijn gewoon MEGA N00bs. Ik heb daarom bij MSN contact staan dat maar een PB moeten sturen is ook een tip: Zeg dat in plaats van je MSN adres dat ze maar een PB moeten sturen. dan heb je ook geen last van gebannede leden. _O__O_:schater::schater:

Geplaatst:

Word gewoon niet zo bekend, dan zullen ze je sowiezo niet toevoegen (zoals bij mij :D)

Geplaatst:

klein vraagje:waarom posten jullie niet gewoon ergens een lijstje met msn naam,email adress,de online tijden enz enz?

Geplaatst:
klein vraagje:waarom posten jullie niet gewoon ergens een lijstje met msn naam,email adress,de online tijden enz enz?

Omdat niet iedereen dat van mij hoeft te weten, alleen mensen die ik (redelijk) ken.

Geplaatst:

Oke ik vind het heel erg dat ze leugens verspreiden maar het is maar op msn en je moet ook niet alles geloven wat ze zeggn

Maar ik vind het wel goed dat gtaforum daar iets aan doet ^^

Geplaatst:

Ok ik heb dit topic doorgespit. Hier zijn veel tips omhoog gekomen.

ik maak een lijstje met dingen waarvan ik denk dat ze helpen!

Op plaat 1 omdat het de meenst waterdichte mogelijkheid is: elke crew lid een e-mail geven met @gtaforum of @ gtagames. dan hun nick dus bijv. Dutchy3010@gtagames.nl, daaraan kan iedereen zien wie het is en dat het een crewlid is! of dat de crewleden nog wel apparte cijfercode krijgen dus bijv. Dutchy3010-0289494783@gtagames.nl of een kortere of iets in die trant ;)

op plaats 2. verweider en block gebande leden. hiervoor zou dan eventueel een topic gemaakt kunnen worden met gebande leden dat iedereen kan controleren.

en 3 (de minst praktieshe vind ik) gewoon niemand op msn hebben :) je kunt idd ook gewoon je msn alleen via PM geven ;)

dat is hoe ik op de mogelijkheden TEGEN dit werk kijk

en je kunt je contactenlijst gewoon exporteren en dan in de andere msn importeren ;)

verder vind ik het jammer dat dit gebeurd. ik heb zelf niet echt veel gtaf leden op msn.

en ik weet welke "hoge" personen ik op msn heb ;)

ik hoop dat mensen wat doen met de tip ;) en ik heb dit bericht uit verveling getypt ;)

Geplaatst:

Je weet al sowieso dat een crewlid zich op MSN niet als een complete idioot gedraagt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...