Jump to content

Fake GTAForum.nl Crewleden op MSN


PatrickW

Recommended Posts

Nou je weet maar nooit. Ik heb het wel is meegemaakt om een ander forum maar die werd eveneens later gebanned.

Maar nu even ontopic: Ik vind het zielig gedrag van zulke mensen , Mensen kiezen ervoor om een gesprek te openen met een probleem , niet voor een grap. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    5

  • Torritor

    5

  • DenkaanHenk

    4

  • Wienish

    4

Je weet al sowieso dat een crewlid zich op MSN niet als een complete idioot gedraagt.

Ik weet niet of iedereen die ik op msn heb het daar helemaal mee eens is :puh:

Ik denk dat jij op MSN net als in de chat hier bent :N Ik snap écht niet hoe je admin bent geworden :D

Maar een gebanned-lid kan toch geen nieuw account aanmaken? Dan kan die toch ook niet mijn profiel met emailadres zien? Hoop ik?

Link to comment
Delen op andere websites

(...) op plaats 2. verweider en block gebande leden. hiervoor zou dan eventueel een topic gemaakt kunnen worden met gebande leden dat iedereen kan controleren. (...)

Dat zal weinig zin hebben. Als mensen echt aan je e-mailadres of MSN-naam willen komen, dan komen ze daar echt wel achter. En niet elk geblokkeerd lid heeft iets slechts in gedachten. Sommige mensen kunnen het misschien moeilijke geloven, maar geblokkeerde leden kunnen ook aardig zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

(...) op plaats 2. verweider en block gebande leden. hiervoor zou dan eventueel een topic gemaakt kunnen worden met gebande leden dat iedereen kan controleren. (...)

Dat zal weinig zin hebben. Als mensen echt aan je e-mailadres of MSN-naam willen komen, dan komen ze daar echt wel achter. En niet elk geblokkeerd lid heeft iets slechts in gedachten. Sommige mensen kunnen het misschien moeilijke geloven, maar geblokkeerde leden kunnen ook aardig zijn. :Y

nja eigk achteraf gezien wel. maar hoe actueel is deze situatie eigelijk nog?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Waarom doen mensen dit?

- Om GTA-Forum een slechte naam te geven?

- Stoer gedrag vertonen en indruk te maken op personen?

- Of gaat het hier over mensen die banned zijn en wraak willen nemen?

In ieder geval zwak dat mensen dit doen, zal wel aan mij liggen dat mensen dit doen.

Inderdaad zwak van zulke mensen.

Als je die zeik gaat doen, dan heb je tog ook geen leven he...

Link to comment
Delen op andere websites

Hhmmm..

Gelukkig kijk ik wel uit met dit soort dingen :')

Als ik geïnteresseert ben in MSN-accounts, dan vraag

ik ze wel aan de desbetreffende persoon zelf :schater:

Ik heb (nog) maar 1 persoon van GTAForum in mijn

MSN, ben voorlopig tevreden zo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch een stuk of 12 leden van GTAForum op MSN, waaronder Thundercover, ASPHALT en Dutchy3010 (het laatst opgenoemde persoon moet ik nog toevoegen), dus daar is er niks mis mee. Ze zijn goed vertrouwbaar, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch een stuk of 12 leden van GTAForum op MSN, waaronder Thundercover, ASPHALT en Dutchy3010 (het laatst opgenoemde persoon moet ik nog toevoegen), dus daar is er niks mis mee. Ze zijn goed vertrouwbaar, lijkt me.

Het gaat niet over dat wij onbetrouwbaar zijn, het gaat erover dat sommige mensen accounts aanmaken en doen alsof wij het zijn. Als je een e-mailadres via dit forum krijgt, is er geen probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, oké! Daar heb je gelijk in. Maar de mensen die accounts maken en die alsof doen dat jullie het zijn, lokken ons in de val. Ik weet wel iets waardoor ik het kan zien of bijvoorbeeld jij echt je vorige bericht typte, of niet. :D Maar jij hebt dit nu echt gedaan. Ik weet ''een zwakke plek van de vijand''. :Y

Bewerkt: door Shy-Guy
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, oké! Daar heb je gelijk in. Maar de mensen die accounts maken en die alsof doen dat jullie het zijn, lokken ons in de val. Ik weet wel iets waardoor ik het kan zien of bijvoorbeeld jij echt je vorige bericht typte, of niet. :D Maar jij hebt dit nu echt gedaan. Ik weet ''een zwakke plek van de vijand''. :Y

Vijand? 't is hier geen Battlefield he? :')

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...