Jump to content

Fake GTAForum.nl Crewleden op MSN

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, gelukkig niet. Maar met ''de vijand'' bedoel ik ermee bijvoorbeeld dat mensen deze website niet leuk vinden of onze nicknames niet leuk vinden. Zoiets bedoel ik met ''vijand''. ^_^

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PatrickW

5

• Torritor

5

• DenkaanHenk

4

• Wienish

4

Geplaatst:
Nee, gelukkig niet. Maar met ''de vijand'' bedoel ik ermee bijvoorbeeld dat mensen deze website niet leuk vinden of onze nicknames niet leuk vinden. Zoiets bedoel ik met ''vijand''. ^_^

Of mensen die Deuterium stom vinden, hé Shy-Guy?

Geplaatst:
Hhmmm..

Gelukkig kijk ik wel uit met dit soort dingen :')

Als ik geïnteresseert ben in MSN-accounts, dan vraag

ik ze wel aan de desbetreffende persoon zelf :schater:

Ik heb (nog) maar 1 persoon van GTAForum in mijn

MSN, ben voorlopig tevreden zo

En dat ben ik :dans::puh:

Maar ik heb ook GTA_XP in mijn lijst, en ik kan met hem gewoon een normaal gesprek voeren, dus is het wel goed zo.

Later,

Geplaatst:
Hhmmm..

Gelukkig kijk ik wel uit met dit soort dingen :')

Als ik geïnteresseert ben in MSN-accounts, dan vraag

ik ze wel aan de desbetreffende persoon zelf :schater:

Ik heb (nog) maar 1 persoon van GTAForum in mijn

MSN, ben voorlopig tevreden zo

En dat ben ik :dans::puh:

Maar ik heb ook GTA_XP in mijn lijst, en ik kan met hem gewoon een normaal gesprek voeren, dus is het wel goed zo.

Later,

Gta XP ken ik niet eens :')

Geplaatst:

Beetje kinderachtig en ik hoop dat er niet veel in trappen al denk ik dat gelukkig niet want dit is een beetje zwak.

Geplaatst:

Aan -_-Alex-_-,

Nou, dat waren ze, maar nu niet meer omdat het over is.

Geplaatst:

Het topic is aangemaakt in eind april. Ik denk niet dat ze nu nog actief zijn.

Geplaatst:

Je weet maar nooit...

Geplaatst:

Agree, als je het een paar maanden volhoudt heb je niet echt wat je een leven kunt noemen :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Agree, als je het een paar maanden volhoudt heb je niet echt wat je een leven kunt noemen :puh:

Idd, is zo iets nog 'gesignaleerd'?

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Dit is alweer een poosje trug gebeurt heb ik al wel gemerkt maar wil er toch op trug komen mocht het nog steeds of nog weer gebeuren!

Zoals Misschien Sommige Mensen Wel weten werk ik als beveiliger en moet ik ook mezelf ook aan bepaalde regels houden en ten alle tijden gedragen als een voorbeeld voor de maatschappij.

Wat ik hiermee dus duidelijk wil maken is dat mij redelijk duidelijk werd dat er ook bedreigingen worden geuit richting mensen nu weet ik niet wat voor bedreigingen dit zijn maar wil ik er wel even op wijzen dat dit gewoon een forum is waar mensen normaal met elkaar kunnen omgaan en ook geld dat voor MSN

Ik hoop wel dat het gestopt is maar mocht het niet zo wezen en je word wel bedreigt (zoals als je het vertelt maak ik je do*d etc) PB hier gewoon over met een van de Admin En Stap in overleg met de admin Naar De Politie (als het over GTAGames.nl gaat)

ik Probeer gewoon te helpen en ik hoop dat jullie dit accepteren! en nogmaals ik hoop dat het daadwerkelijk gestopt is!

Geplaatst:
Beetje kinderachtig en ik hoop dat er niet veel in trappen al denk ik dat gelukkig niet want dit is een beetje zwak.

Inderdaad echt zwak van hun om dit te doen.

Geplaatst:

Inderdaad echt zwak van hun om dit te doen.

precies

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...