Vegeta Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Weet iemand miscchien hoe je bij sims 2 kunt verhuizen ? Want als ik in een huis zit met een harde personage dan wil ik hem zette in mijn zelfgemaakte huis maar hoe meot je dan verhuizen ?? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Dat gaat erg simpel. Je gaat terug naar je buurtoverzicht waar de personage woont. Woont je personage in droomzicht, ga je naar het buurtoverzicht van droomzicht. Dan klik je op famillies terwijl je nog in de buurt zit. Er staat een knop om famillies uit de kavel te halen. Neem die knop en klik dan op het huis waar je personage inzit, en je sims zal automatisch in je sims famillie inventaris komen. Nu hij in je inventaris zit, kun je terug een famillie laten intrekken in een huis. Open je familie inventaris (normaal staat deze nog open) en klik op die familie 1 keer. Klik dan op het huis waarin je wilt dat je personage zal inwonen en hij zal dan automatisch die kavel ingaan. Zorg wel dat je sim genoeg geld heeft om dat huis te kopen. Anders raad ik je aan de cheat Motherlode in te typen. Ga naar het huis waar je sims nu nog woont, druk ctrl + shift + c in en dan opent er een cheatmenu, typ daar Motherlode met hoofdletter M en er komt steeds 50,000 sims dollars bij. Succes! Reageren
Vegeta Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 aight thnx ik wou alleen een zelfgemaakte personage zette in zo'n droge huis want eerst heeft hij geen geld toch dan doe ik die cheat dan laat k hem verhuizen ! Reageren
Hackman Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je kan ook via de krant verhuizen dacht ik... Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je kan ook via de krant verhuizen dacht ik... Dat kan alleen als je in familie verband leeft. Dan kun je via de PC (niet de krant) het huis verlaten of na een ruzie dat je weggepest word uit het huis. Daarnaast moeten ze dan volwassen of oudje zijn. Tieners, kinderen en baby's kunnen geen gebruik maken van deze functie en daarnaast kan ook niet de volledige famillie hierdoor verhuizen, alleen elke persoon naar een andere plaats. @Cesar, dat is inderdaad de juiste manier. Succes en als er nog vragen zijn staat mijn PB inbox open voor je Reageren
Hackman Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Dan weet ik dat ook even weer, ik heb het trouwens al heel lang niet meer gedaan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.