benzie Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik heb een paar van die cijfers verandert en ik wil ze nu graag opslaan en dan staat er toegang geweigert tot....(dezepc enzo.) wie kan mij helpen dit te verhelpen???? als je het weet vertel het me plz (ik wil graag de golfcar vet snel laten rijden zoals in een filmpje op youtube) M.V.G. benzie!!! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Je moet 'Alleen Lezen' nog uitschakelen. Ga naar 'C:\Program Files\Rockstar Games' en klik met je rechtermuisknop op de GTA map. Klik op 'Eigenschappen' en vink 'Alleen Lezen' uit. Klik op 'Ok' en klik erop dat je voor alle submappen etc wilt toevoegen. Als je Windows XP hebt kun je gewoon veranderen. Het vakje word wel weer aangevinkt, maar heeft geen effect. Als je Windows Vista hebt geeft hij wél problemen. Je moet het bestand dan even naar het bureaublad verplaatsen, 'Alleen lezen' uitvinken, veranderen, opslaan en het bestand weer terug stoppen bij de map van GTA. Reageren
benzie Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik heb een paar van die cijfers verandert en ik wil ze nu graag opslaan en dan staat er toegang geweigert tot....(dezepc enzo.)wie kan mij helpen dit te verhelpen???? als je het weet vertel het me plz (ik wil graag de golfcar vet snel laten rijden zoals in een filmpje op youtube) M.V.G. benzie!!! sorry staat al aangevinkt en doet nog steeds niet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 risorry staat al aangevinkt en doet nog steeds niet Je moet hem niet aanvinken, maar uitvinken. Er moet niks meer staan. Als je opslaat en afsluit word hij weer aangevink als je weer naar eigenschappen gaat, maar het heeft dan géén effect. Reageren
benzie Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Je moet hem niet aanvinken, maar uitvinken. Er moet niks meer staan. Als je opslaat en afsluit word hij weer aangevink als je weer naar eigenschappen gaat, maar het heeft dan géén effect. heb ik nu ook alweer geprobeert en zegt hij weer van toegang tot program files etc. geweigert! kun je uberhout wel wat veranderen?,ik heb van alles geprobeert! plz help me M.V.G Reageren
benzie Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 risorry staat al aangevinkt en doet nog steeds niet Je moet hem niet aanvinken, maar uitvinken. Er moet niks meer staan. Als je opslaat en afsluit word hij weer aangevink als je weer naar eigenschappen gaat, maar het heeft dan géén effect. en eeh wat moet je op je bureablad zetten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.