Jump to content

remote play


michaelfivez

Recommended Posts

Hmmm... Intressante vraag. Dit soort dingen zijn al eens eerder gedaan en mag er van mij wel weer komen. Niet dat ik een PSP heb en hiervoor ga aanschaffen, maar het is toch wel geinig voor de die er wel een hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden ze iets met remote play er in stoppen (dit is dat als je je psp verbind met je ps3 je je psp bv kunt gebruiken als rader of gsm of achteruitkijspeigel,..)

Lijkt me wel leuk :)

Nee, teveel gedoe :puh:

als radar is toch leuk, maar dan veel gedetalieerder dan die op het scherm dan kan een vriend je de weg wijzen en zeggen waar politie is of zo :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als het erin zou zitten dan zou het allang bevestigd zijn door R*. Maar misschien later nog door een update ofzow. Ik zou het iig wel leuk vinden als je hem kom gebruiken ergens voor. Misshien als telefoon ofzow. Of als computer in de Politieauto`s. Of als navigatie. of als... Zo kun je nog wel ff doorgaan natuurlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het erin zou zitten dan zou het allang bevestigd zijn door R*. Maar misschien later nog door een update ofzow. Ik zou het iig wel leuk vinden als je hem kom gebruiken ergens voor. Misshien als telefoon ofzow. Of als computer in de Politieauto`s. Of als navigatie. of als... Zo kun je nog wel ff doorgaan natuurlijk :puh:

Zou wel erg leuk zijn natuurlijk maar ik denk niet dat R* dat al per see had moeten vermelden en ik kan me toch ook niet voorstellen dat het er niet in zi ^_^ t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...