RealMasterRik Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Al een hele tijd niet meer actief geweest, maar weer even wat geprobeerd. Hij is erg simpel en lekker in zwartwit, maar ik hou niet van drukke plaatjes. En omdat GTA4 nou zo dichtbij is, kun je eigenlijk niet zonder. Heb ook een beetje dezelfde stijl als mijn oude signature, vond dat wel mooi. Zie beneden. Bewerkt: 22 april 2008 door RealMasterRik Reageren
maikel jonson Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) ik vind het zeer geslaagd en ik geef je een 9/10 omdat je ook origineel bent en je bent simpel maar dat is je stijl ik ben niet zo ervaren maar ik herken vakwerk zou je der een voor mij kunnen maken greetz maikel jonson Bewerkt: 22 april 2008 door maikel jonson Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Haha Dankje, maar ik maak alleen voor mezelf als ik er zin in heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.