bobsie132 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik wist niet waar ik deze vraag bij had moeten zetten. maar ik heb ooit gelezen(ongeveer een maand geleden) dat de hidden packages niet meer in de vorm van een pakketje zijn maar in de vorm van een duif die je zou moeten neerschieten. ^_^ mijn vraag is eigenlijk of dit een gerucht was of dat dit ook echt is bevestigd. als dit een domme vraag is sluit dit topic dan maar. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 oh, lijk me wel laggen. Maar ik denk zelf van niet. Ik weet niet Reageren
gtamelle Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik wist niet waar ik deze vraag bij had moeten zetten.maar ik heb ooit gelezen(ongeveer een maand geleden) dat de hidden packages niet meer in de vorm van een pakketje zijn maar in de vorm van een duif die je zou moeten neerschieten. ^_^ mijn vraag is eigenlijk of dit een gerucht was of dat dit ook echt is bevestigd. als dit een domme vraag is sluit dit topic dan maar. Ja volgens mij stond er wel iets bij de feiten over als je 200 duiven neerschiet dan krijg je iets ofzo Reageren
LangeDraak Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Dit is bevestigd. Dit heb ik namelijk uit de OPM volgens mij.... Ik zal de bron nog even nazoeken maar ik ben er vrijwel zeker van dat dit de OPM is. Reageren
bobsie132 Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Dit is bevestigd.Dit heb ik namelijk uit de OPM volgens mij.... Ik zal de bron nog even nazoeken maar ik ben er vrijwel zeker van dat dit de OPM is. okee thanks ik wist het namelijk niet helemaal zkr meer ^_^ Reageren
IV trailer Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Waarschijnlijk zijn er ook nog gewoon hidden packages in de vorm van een envelop aangezien Joriz ook de goodies in die vorm krijgt opgestuurd. En de duiven had de OPM per ongeluk ondekt, waarop de PR man zij dat dat eigenlijk niet de bedoeling was. Reageren
Alchemy Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 JA is bij toeval ontdekt door iemand die een Preview aan het maken was hij schoot voor de grap op een duif en toen kwam er 1/200 ofzoiets te staan Reageren
LangeDraak Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Klopt... Het was wel een mazzeltje dat het ontdekt werd maar is dus wel waar Maar er zullen ook wel de nodige "bekende" Hidden packages zijn... Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Is het niet 1 van de verschillende type hiddenpackages?? In SA had je ook 4 verschillende. (hoefijzers, spray, foto`s en oysters) Ik vindt hem wel origineel bedacht trouwens van die duiven Reageren
Iscariah Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Is het niet 1 van de verschillende type hiddenpackages?? In SA had je ook 4 verschillende. (hoefijzers, spray, foto`s en oysters)Ik vindt hem wel origineel bedacht trouwens van die duiven Ik denk wel dat er meerdere verschillende hidden packages in zitten, want het blijft toch leuk zo'n zoektocht. En dat weet Rockstar ook wel... Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik ga echt geen duiven afschieten, das zielig Nouja, misschien sluit ik mijn ogen dan wel eventjes als ik de trigger overhaal Reageren
LangeDraak Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik ga echt geen duiven afschieten, das zielig Nouja, misschien sluit ik mijn ogen dan wel eventjes als ik de trigger overhaal Het is ook geen duif.... Het is een Flying Rat!!! Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik ga echt geen duiven afschieten, das zielig Nouja, misschien sluit ik mijn ogen dan wel eventjes als ik de trigger overhaal Het is ook geen duif.... Het is een Flying Rat!!! LoWl Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hoop die die beesten stil blijven zitten anders kan je die game liever Grand Hunt Attack IV noemen... Reageren
Giozio Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Leuk duiven af knallen. GR Giozio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.