Jump to content

GTA IV ingame footage begint te lekken

Recommended Posts

• Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• yunastie

9

• Gta-killer

6

• Kai-ShockWave

5

• oostzaan

5

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Had ff gezocht op YouTube en er stond ook een filmpje op die was verwijderd van GTA, helaas is hij nu ook uit de zoeklist verdwenen.

Geplaatst:
ja dus ? het filmpje is verwijdert

ja maar ook is ze account weg.

@yunastie: dat bedoelde je tog?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat het echt was.

Want : Waarom zouden ze zijn filmpje en zijn account anders gebannen hebben???

Ik denk dat Take2 youtube goed betaald om heel snel op te treden en de filmpjes en accounts te verwijderen en bannen.

Bewerkt: door Online.
Geplaatst:
Ik denk dat het echt was.

Want : Waarom zouden ze zijn filmpje en zijn account anders gebannen hebben???

Het is pas gepost, dus hij is ook pas gebanned. Dammit, ik hoop dat andere mensen het ook hebben.

Geplaatst:

youtube gaat tog niemand bannen alleen omdat ie een filmpje heeft gepost :bonk:

Geplaatst:
ja idd jammer, had het wel willen zien...

of tog niet?? :N wil het liever zelf ontdekken.

offtopic: YT nieuw logo? (wereldbol)

Tijdelijk omdat het vandaag de dag van de aarde is. Tevens heeft google ook deze verandering ondergaan vandaag. Google heeft youtube trouwens opgekocht.

Geplaatst:

Nu zie ik dat hier ook al: Rick roll. What in the bloody hell bedoelen jullie daar toch mee? Ik ken het woord van gtaforums.com, maar ik heb geen zin om het in het Engels te vragen aan hun... Maar kan iemand het me uitleggen? Betekent het soms dat het om een fake filmpje gaat? Zet DAT dan neer in plaats van die stomme geheime sms engelse breezah code... AUB! Hartelijk dank...

Ontopic: Ik ga de footage eens even bekijken. Ben gewoon nieuwsgierig en eventuele spoilers intresseren me geen f*cking reet omdat het de fun niet bederft voor mij. Ik ben een makkelijk persoon en lukt een missie me niet, zoek ik toch vaak een walkthrough op. Maar het gaat me dan ook om de ervaring. Tevens kan het verhaal nu toch meerdere kanten op in GTA IV, dus zie ik misschien wel iets wat ik anders niet gezien zou hebben wegens een van de beslissingen die je moet gaan nemen in het verhaal.

Geplaatst:

Mensen! Moest er zo'n filmpje ergens lekken, zou ik die NOOIT bekijken!

Véél liever nog 6 dagen wachten en het spel met men eigen ogen bewonderen i.p.v. zo'n You Tube-gedoe waar de beeldkwaliteit soms zelfs niet beter is dan die van een Nintendo 64..

En trouwens, de kans dat zo'n filmpje 10 min. blijft staan is héél miniem, Rockstar zou volgens mij erg kwaad worden moest er zo'n filmpje ergens staan.

Geplaatst:

Wel toen ik filmpjes van Dave Chappele show plaatsten kreeg ik ook een ban maar ze kunnen me banen wat ze willen want dan pak ik toch gewoon weer een ander ip adres.

Geplaatst:

Ik bekijk hem zeker, aangezien ik een pc gebruiker ben en dus nog langer moet wachten.

Geplaatst: (bewerkt)

Wel als het om illegale filmpjes gaat, want ookal hebben retailers en sommige mensen nu al het spel, het mag officieel pas 29 april worden gespeeld. En ik vind het maar goed ook dat die videos worden verwijderd anders zou ik verlijding niet kunnen weerstaan om toch een te kijken.. En dan is het eerste keer gta 4 spelen natuurlijk minder leuk omdat je al een keer alles gezien hebt.

Maar ik evrwacht dat binnekort op een hoop andere sites volop videos komen te staan waar R* niks tegen kan doen.

EDIT: lekker druk hier..

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Wel toen ik filmpjes van Dave Chappele show plaatsten kreeg ik ook een ban maar ze kunnen me banen wat ze willen want dan pak ik toch gewoon weer een ander ip adres.

damn dan is youtube zwaar verrot :{

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...