yunastie Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Jup, fake videos worden niet verwijderd maar echte gameplay wel.. Dat is nu al duidelijk.
Dwayne Forge Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Als ik het toen wist had ik hem ff van Youtube geript. Fake filmpjes worden niet verwijderd.
IV trailer Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Heeft niemand maar dan ook niemand het filmpje geripped van YT ?... Er waren dan ook maar slechts 221 views. Zucht...
CoolieJoolie Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hij zal het vast wel nog een keer op het internet proberen te zetten.
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hij zal het vast wel nog een keer op het internet proberen te zetten. k hoop t
Remcogangsta Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik zag toenjuist een gameplay video op youtube !!! En deze keer was het geen Rickroll/Saints Row of een GTA SA mod. Het was echt gta iv met de hud, en de fantastische graphics. Duurde wel niet zo lang, en nu kijk ik weer is ie verwijderd wegens schending van gebruikersvoorwaarden ofzoiets... Je zag Niko lopen, en een auto stelen, daarna vollevaart de straat op en toen was hij opeens gedaan Mja, toch dikke security op YT qua GTA IV video's __________________ + Trouwens, juist in het Journaal op 1 was er een kort nieuwsbericht over videogames, en GTA IV kwam er in voor. (belgische zender) Op Youtube word om de 15 minuten gekeken of er filmpjes zijn die niet goed zijn zoals dit, laatst had ik ook een filmpje erop gezet van WoW en 15 minuten later was die weg dus ze hebben daar echt wel goede security. Remco
.Sharingan Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik zag toenjuist een gameplay video op youtube !!! En deze keer was het geen Rickroll/Saints Row of een GTA SA mod. Het was echt gta iv met de hud, en de fantastische graphics. Duurde wel niet zo lang, en nu kijk ik weer is ie verwijderd wegens schending van gebruikersvoorwaarden ofzoiets... Je zag Niko lopen, en een auto stelen, daarna vollevaart de straat op en toen was hij opeens gedaan Mja, toch dikke security op YT qua GTA IV video's __________________ + Trouwens, juist in het Journaal op 1 was er een kort nieuwsbericht over videogames, en GTA IV kwam er in voor. (belgische zender) Op Youtube word om de 15 minuten gekeken of er filmpjes zijn die niet goed zijn zoals dit, laatst had ik ook een filmpje erop gezet van WoW en 15 minuten later was die weg dus ze hebben daar echt wel goede security. Remco Ik snap dan ook niet hoe hij er uberhaupt op is gekomen, ze checken de video's voordat ze hem volledig uploaden.
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik zag toenjuist een gameplay video op youtube !!! En deze keer was het geen Rickroll/Saints Row of een GTA SA mod. Het was echt gta iv met de hud, en de fantastische graphics. Duurde wel niet zo lang, en nu kijk ik weer is ie verwijderd wegens schending van gebruikersvoorwaarden ofzoiets... Je zag Niko lopen, en een auto stelen, daarna vollevaart de straat op en toen was hij opeens gedaan Mja, toch dikke security op YT qua GTA IV video's __________________ + Trouwens, juist in het Journaal op 1 was er een kort nieuwsbericht over videogames, en GTA IV kwam er in voor. (belgische zender) Op Youtube word om de 15 minuten gekeken of er filmpjes zijn die niet goed zijn zoals dit, laatst had ik ook een filmpje erop gezet van WoW en 15 minuten later was die weg dus ze hebben daar echt wel goede security. Remco jammergenoeg
Gta-killer Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Hij zal het vast wel nog een keer op het internet proberen te zetten. Ik denk dat hij na boze emails van youtube/R*/Take Two dat niet meer durft maar binnekort zet iemand anders wel een andere video op internet, en dan niet op youtube maar andere site denk ik.. Bewerkt: 22 april 2008 door Gta-killer
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hij zal het vast wel nog een keer op het internet proberen te zetten. Ik denk dat hij na boze emails van youtube/R*/Take Two dat niet meer durft Misschien op andere servers dan youtube...
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hij zal het vast wel nog een keer op het internet proberen te zetten. Ik denk dat hij na boze emails van youtube/R*/Take Two dat niet meer durft maar binnekort zet iemand anders wel een andere video op internet, en dan niet op youtube maar andere site denk ik.. ineens een dikke swat team voor z'n deur helikopters, tanks en jeeps erbij
CreepyKiller NL Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik ben wel benieuwd 42 gebruikers lezen dit topic
Remcogangsta Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hij zal het vast wel nog een keer op het internet proberen te zetten. Ik denk dat hij na boze emails van youtube/R*/Take Two dat niet meer durft maar binnekort zet iemand anders wel een andere video op internet, en dan niet op youtube maar andere site denk ik.. ineens een dikke swat team voor z'n deur helikopters, tanks en jeeps erbij Zo erg is het dan ook weer niet
Gta-killer Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hij zal het vast wel nog een keer op het internet proberen te zetten. Ik denk dat hij na boze emails van youtube/R*/Take Two dat niet meer durft maar binnekort zet iemand anders wel een andere video op internet, en dan niet op youtube maar andere site denk ik.. ineens een dikke swat team voor z'n deur helikopters, tanks en jeeps erbij Daar heeft die wel kans op, om een dikke boete te krijgen voor het illegaal spelen van een spel en dan ook nog eens op internet zetten. Want zijn adres is niet zo moeilijk te achterhalen door youtube. Dus ik denk dat diegene zich nu nogal kut voelt, en daarom zei ik al, die durft het neit nog eens op internet te zetten
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hij zal het vast wel nog een keer op het internet proberen te zetten. Ik denk dat hij na boze emails van youtube/R*/Take Two dat niet meer durft maar binnekort zet iemand anders wel een andere video op internet, en dan niet op youtube maar andere site denk ik.. ineens een dikke swat team voor z'n deur helikopters, tanks en jeeps erbij Zo erg is het dan ook weer niet weet je niet...
Recommended Posts