Jump to content

GTA San Andreas User Files

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee iedereen,

Ik ben dus zo stom geweest om die map te deleten..

Zou geweldig zijn als iemand mij die even wil sturen/link neerzetten.

Gr Stijn

PS: ik weet niet of ik dit topic wel op de goede plek heb neergezet..

Geplaatst:

Start een Newgame en sluit daarna gelijk GTA San Andreas af, dan staat het GTA San Andreas user Files mapje er weer. Succes!

• 1 maand later...
Geplaatst:
Start een Newgame en sluit daarna gelijk GTA San Andreas af, dan staat het GTA San Andreas user Files mapje er weer. Succes!

Sorry dat ik een oude topic weer open gooi, maar tis heel relevant.

Ik heb die map nl. ook niet (heb het juist opnieuw geïnstalleerd)

Telkens ik wil opslaan krijg ik een error dat er een fout is met de map waar de bestanden moeten opgeslaan worden.

Ik heb het dus al enkele keren proberen te herinstalleren, maar het lukt niet...

Wat is er aan de hand?

Geplaatst:

Wat je kunt proberen is een map te maken met de naam 'GTA San Andreas user Files '. Misschien zal San Andreas dit zien als de orginele map en slaat hij daar weer alles op. ;)

Geplaatst:

Ik heb zelf ook wel eens het probleem gehad, op één of andere manier kon ik enkele mappen (waaronder Mijn Documenten) niet openen. Ook het spel kan hem dan niet lezen. Kijk eventjes of alles in orde is, kun je Mijn Documenten wel bereiken voer dan de door Ghostrider hierboven uitgelegde uitleg uit (jemig, wat ingewikkeld.. :7).

Geplaatst:

Dit zou ook kunnen wat ghostrider zei. Ik ben nu op school als ik thuis ben zal ik de Userfilses map in de bijlage gooien als Winrar bestand (hopelijk heb je Winrar). en als het dan niet lukt zou ik ook niet meer weten.

maar je kan ook je map 'Rockstar Games' in Program files wissen en dan opnieuw GTA:SA installeren en dan eens SA spelen en dan opslaan en misschien is hij dan weer terug.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...