$big$smoke$ Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Ik zit weer met een probleem op mijn pc. Namelijk: telkens ik op mijn account ga staan alle snelkoppelingen gewoon terug op een verticale rij. Normaalgezien staan ze dus verspreid (in de hoeken,...). En dan nog een probleem: mijn bureaubladachtergrond heb ik niet meer; het is terug volledig blauw. En als ik dan alle snelkoppelingen terug goede plaats zet en me dan afmeld naar administratoraccount en me daar weer afmeld naar m'n ''gewone'' account staat alles weer in verticale rijen. Dan ben ik m'n desktopafbeelding ook kwijt. En dan nog een probleem: op administratoraccount is alles uitgerekt; op 1 verticale rij staan er 9 snelkoppelingen tegenover 11 op m'n andere account (daar is het niet uitgerekt). Nu zit ik nog met 1 probleem: als ik me nu aanmeld op m'n gewone account krijg ik alleen m'n desktopafbeelding (dat blauw) te zien; geen snelkoppelingen en geen startbalk. Daarmee kan ik niets doen, dus ik zit nu op administratoraccount. Veel van mijn bestanden staan op die account, daar kan ik nu niet aan. Weet er iemand een oplossing voor 1 van deze problemen? Alvast bedankt Bewerkt: 22 april 2008 door $big$smoke$ Reageren
gta-pilot Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Kan je er bij zetten wel besturing software je gebruikt? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Kan je er bij zetten wel besturing software je gebruikt? Bedoel je Windows XP ofzo? Ik heb Windows XP. Reageren
IV trailer Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Het probleem "alles gaat steeds terug naar verticale rijen" weet ik denk ik wel: rechtsklik op je bureaublad-> beeld->Automatisch rangschikken (en die uitschakelen). Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Het probleem "alles gaat steeds terug naar verticale rijen" weet ik denk ik wel: rechtsklik op je bureaublad-> beeld->Automatisch rangschikken (en die uitschakelen). Dat staat al uitgeschakeld; anders kon ik hiet niet meer normaal zetten. Maar toch bedankt. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Heeft niemand hier een oplossing voor? @ hieroder: tuurlijk. Bewerkt: 24 april 2008 door $big$smoke$ Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Wil je heel even wachten? Ik zou kiijken Bewerkt: 24 april 2008 door gta-pilot Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Goed nieuws: ik kan terug op m'n account gaan. Daarnet een gratis virusscan enz gedownload. Ik heb wel nog dat probleem van die uitgerokken pictogrammen; alleen dat dus nog. Weet iemand hier een oplossing voor? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Niemand heeft dus een oplossing voor dat uitgerokken beeld op adminaccount? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Niemand heeft dus een oplossing voor dat uitgerokken beeld op adminaccount? Misschien komt het omdat je schermresolutie te hoog staat voor jouw beeldscherm. Ga naar bureaublad en druk op eigenschappen, druk daarna boven op instellingen en zet het iets lager. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Niemand heeft dus een oplossing voor dat uitgerokken beeld op adminaccount? Misschien komt het omdat je schermresolutie te hoog staat voor jouw beeldscherm. Ga naar bureaublad en druk op eigenschappen, druk daarna boven op instellingen en zet het iets lager. Bedankt! Het is gelukt! Ik heb eerst de resolutie lager gezet, maar dat helpte niet. En ik zette het hoger en alles was weer normaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.