Grand Theft Bier Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Gegroet medemensjes. Ik, zoals menig ander mens, kan moeilijk nog langer wachten. Het zou stukken makkelijker zijn als ik niet op de 29ste een week naar Zweden ga Ik ben dus alvast op zoek gegaan in de winkels in de binnenstad van Eindhoven, maar tot zover zonder resultaat Goed, ik dacht dat het misschien een idee is om hier bij te houden waar mensen al hebben gekeken en wat voor reacties ze hebben gekregen. Bart Smit, Dixons, V&D, Intertoys, Replay, Game Mania, De Bijenkorf, Free Record Shop, Van Leest, Toys R Us en de Media Markt heb ik allemaal gehad. V&D wist niet wanneer ze het binnen zouden krijgen. Dixons zegt het spel nog niet binnen te hebben en verwacht pas aanstaande dinsdag hun levering. Game Mania hebben een midnight release met pre-orders. Alle anderen gaven specifiek de 29ste aan en wisten verder helemaal niks (of wouden niks los laten). Ook al wanhopig op zoek? Laat het hier weten Edit Bart Smit manager zei tegen me dat ze morgen weer een levering krijgen, als GTA IV erbij zat wist hij niet. Hij heeft me ook verteld dat hij hem niet op de schappen zal leggen tenzij hij daarvoor instructies krijgt. Media Markt zegt meer dan genoeg voorraad te hebben om de midnight launch een succes voor iedereen te maken. Bewerkt: 23 april 2008 door Grand Theft Bier Reageren
gtamelle Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Gegroet medemensjes.Ik, zoals menig ander mens, kan moeilijk nog langer wachten. Het zou stukken makkelijker zijn als ik niet op de 29ste een week naar Zweden ga Ik ben dus alvast op zoek gegaan in de winkels in de binnenstad van Eindhoven, maar tot zover zonder resultaat Goed, ik dacht dat het misschien een idee is om hier bij te houden waar mensen al hebben gekeken en wat voor reacties ze hebben gekregen. Bart Smit, Dixons, V&D, Intertoys, Replay, Game Mania, De Bijenkorf, Free Record Shop, Van Leest, Toys R Us en de Media Markt heb ik allemaal gehad. Bart Smit zei tegen me dat ik later deze week misschien meer geluk zou hebben. V&D wist niet wanneer ze het binnen zouden krijgen. Dixons zegt het spel nog niet binnen te hebben en verwacht pas aanstaande dinsdag hun levering. Media Markt hebben een midnight release zonder pre-orders. Game Mania hebben een midnight release met pre-orders. Alle anderen gaven specifiek de 29ste aan en wisten verder helemaal niks (of wouden niks los laten). Ook al wanhopig op zoek? Laat het hier weten Nee ik wacht gewoon even rustig, kans is zelf groot in mijn stad dat de game op de release date er niet in licht Ok, sorry voor die triple post, ik zou niet weten hoe dit kon gebeuren Bewerkt: 22 april 2008 door GTA-Sheep Reageren
Little Jacob Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb de SE bestelt, dus ik zal moeten wachten op de 29ste. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 gewoon bestellen. dan ligt hij op de mat als je thuis komt. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik wil hem helemaal niet hebben..... Ik vind alleen het wachten zo leuk Reageren
Grand Theft Bier Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) gewoon bestellen.dan ligt hij op de mat als je thuis komt. True, maar als ik hem eerder kan bemachtigen zou ik gek zijn om het niet te doen! Hoe dan ook ga ik de 28ste naar de midnight release van de Media Markt, dan maar niet slapen voordat ik op de trein ga Bewerkt: 22 april 2008 door Grand Theft Bier Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik wil hem helemaal niet hebben..... Ik vind alleen het wachten zo leuk XD Wrm vind je het wahcten zo leuk als je niet eens die game wil. Waar wacht je dan eigenlijk op Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Had ik maar een ps3 wat heb je dan? X Box 360, of PC? Reageren
the max Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 is het echt waar dat je hem bij mediamarkt op kan halen, heb er nog niks over gehoord Reageren
CreepyKiller NL Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik denk dat ik deze week bij de bart smit bij mij in de buurt ga checken, vandaag was ie er nog niet iig. Ook maar ff vragen of de media markt in alkmaar een midnight release heeft, mn vriendin gaat maandag 5 dagen weg dus ga maar weer is flink gamen Reageren
Grand Theft Bier Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) is het echt waar dat je hem bij mediamarkt op kan halen, heb er nog niks over gehoord Er hangen zelfs bij de hoofdingang van de MM hier in Eindhoven posters om de midnight launch aan te kondigen. Bewerkt: 24 april 2008 door Grand Theft Bier Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Had ik maar een ps3 wat heb je dan? X Box 360, of PC? lijkt dat hij een pc heeft anders had hij het voor xbox 360 gehaald he Reageren
Dwayneski Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Ik krijg hem gratis bij media markt, en ook nog gereserveerd. Was zo;n actie als je een Xbox360 + halo3 kocht Hier trouwens echt een leaked gamplay filmpje van GTA IV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!": Bewerkt: 22 april 2008 door GTA-Sheep onzinfilmpje verwijderd Reageren
philippe58 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb online gewoon besteld al meeeeeeer dan een maand geleden de game is zo onwijs popuklair (natuurlijk wisten we dat al ) dat mensen die heb NIET voor een pepaalde date hadden voorbesteld dat ze hem DAN nog niet op de 29e zullen hebben dus ik denk dat het dan ook zo ongelofelijk druk zal worden in de winkels dat je ze in de winkels nog op internet zult vinden!! Wat denken julie? Ik heb hem gelukkig op tijd besteld... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.