Dwayne Forge Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik sta voor FRS als hij open gaat dan heb ik hem 100% Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Ik sta voor FRS als hij open gaat dan heb ik hem 100% Zeker weten Hoe laat gaat ie open? Zijn er uberhaupt winkels die 0:00 open gaan? Bewerkt: 22 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik sta voor FRS als hij open gaat dan heb ik hem 100% Zeker weten Hoe laat gaat ie open? Zijn er uberhaupt winkels die 0:00 open gaan? 10:00 Uur bij ons in Nijmegen Reageren
the max Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik sta voor FRS als hij open gaat dan heb ik hem 100% Zeker weten Hoe laat gaat ie open? Zijn er uberhaupt winkels die 0:00 open gaan? de mediamarkt dus Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik sta voor FRS als hij open gaat dan heb ik hem 100% Zeker weten Hoe laat gaat ie open? Zijn er uberhaupt winkels die 0:00 open gaan? de mediamarkt dus Hoho, niet alle mediamarkten he. Alleen eindhoven blijkbaar. Ga de mensen hier nu niet onnodig gek maken. Reageren
The Scientist Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik hoef alleen maar bij de brievenbus te wachten Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Maar hij komt over 6 dagen uit maar over 6 dagen is het de 28 en hij komt toch op 29 uit??? Reageren
Deja^vu Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Maar hij komt over 6 dagen uit maar over 6 dagen is het de 28 en hij komt toch op 29 uit??? over 6 dagen en 2 uur, dan is het dus de 29e. ik heb hem bij de frs gepre-orderd. ga m daar dus 's ochtends vroeg maar snel halen Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik ga gewoon bij een speelgoed winkel in mij dorp vragen. Die mensen weten toch niks van die restricties (of het moet met dikke vette letters op de doos staan). Maar dan nog kan je die dames die daar werken zo overhalen. Mocht ik het dan nog niet hebben dan heb ik hem nog ergens anders besteld... Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik sta voor FRS als hij open gaat dan heb ik hem 100% Zeker weten Hoe laat gaat ie open? Zijn er uberhaupt winkels die 0:00 open gaan? Ja, kijk maar onderdaan deze pagina: Gamemania Ze moeten wel een redelijk aantal games geleverd krijgen dus het is nog ff afwachten..... Reageren
dutch-gta Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Geen problemen mee ik heb gta toch wel. ik was de eerste die gta 4 had besteld bij de Van Leest. dus ik krijg hem in iedergeval. wij hebben trouwens geen avond verkoop. :( ik woon in zeeland en geen enkele winkel doet het zucht.. Ps ik weet niet of het mag maar vraag. Zal ik dinsdag mijn krantewijk doen die 4 uur duurt of woensdag. ik weet nog steeds niet wat het best is..... Reageren
NlCK Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Gegroet medemensjes.Ik, zoals menig ander mens, kan moeilijk nog langer wachten. Het zou stukken makkelijker zijn als ik niet op de 29ste een week naar Zweden ga Ik ben dus alvast op zoek gegaan in de winkels in de binnenstad van Eindhoven, maar tot zover zonder resultaat Goed, ik dacht dat het misschien een idee is om hier bij te houden waar mensen al hebben gekeken en wat voor reacties ze hebben gekregen. Bart Smit, Dixons, V&D, Intertoys, Replay, Game Mania, De Bijenkorf, Free Record Shop, Van Leest, Toys R Us en de Media Markt heb ik allemaal gehad. Bart Smit zei tegen me dat ik later deze week misschien meer geluk zou hebben. V&D wist niet wanneer ze het binnen zouden krijgen. Dixons zegt het spel nog niet binnen te hebben en verwacht pas aanstaande dinsdag hun levering. Media Markt hebben een midnight release zonder pre-orders. Game Mania hebben een midnight release met pre-orders. Alle anderen gaven specifiek de 29ste aan en wisten verder helemaal niks (of wouden niks los laten). Ook al wanhopig op zoek? Laat het hier weten Ja dan ben ik ook de lul als mediamarkt geen pre-orders hebben Toen de PS3 Ging realesen STORMDE ZE ALS HONDEN NAAR BINNEN VOOR EEN PS3 ZELFDE VOOR GTA IV. :S Reageren
Woetsha Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Ik haal hem Maandag om 00:00 uur bij Game Mania, ik heb hem al besteld dus ik ben zeker van mijn exemplaar. En ik denk dat ik die nacht niet meer ga slapen... Ik upload om 00:30 wel wat video's... ! Bewerkt: 22 april 2008 door Woetsha Reageren
mattetoet Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb online gewoon besteld al meeeeeeer dan een maand geleden de game is zo onwijs popuklair (natuurlijk wisten we dat al ) dat mensen die heb NIET voor een pepaalde date hadden voorbesteld dat ze hem DAN nog niet op de 29e zullen hebben dus ik denk dat het dan ook zo ongelofelijk druk zal worden in de winkels dat je ze in de winkels nog op internet zult vinden!!Wat denken julie? Ik heb hem gelukkig op tijd besteld... ze hebben een bestellimiet mensen die hem hebben besteld hebben hme zowiezo Reageren
gtamelle Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb online gewoon besteld al meeeeeeer dan een maand geleden de game is zo onwijs popuklair (natuurlijk wisten we dat al ) dat mensen die heb NIET voor een pepaalde date hadden voorbesteld dat ze hem DAN nog niet op de 29e zullen hebben dus ik denk dat het dan ook zo ongelofelijk druk zal worden in de winkels dat je ze in de winkels nog op internet zult vinden!!Wat denken julie? Ik heb hem gelukkig op tijd besteld... Ik denk dat het wel zal meevallen, ik bedoel zijn er zo vaak van die rages bij games dat ze helemaal zijn uitverkocht? of heb ik dit fout dat dit best mee valt? En 1 ding weet ik eigenlijk al bijna zeker, dat ik hem in de eerste week van de meivakantie nog wel krijg , daar gaat het eigenlijk voor mij om, ik ben toch tot woensdag avond weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.