Jump to content

Wanneer? Waar? Wat?

Grand Theft Bier

Recommended Posts

Geplaatst:
Ja dan ben ik ook de lul als mediamarkt geen pre-orders hebben

Toen de PS3 Ging realesen STORMDE ZE ALS HONDEN NAAR BINNEN VOOR EEN PS3

ZELFDE VOOR GTA IV. :S :cya::duh:

Hetzelfde gebeurde ook met de Wii, alleen gingen ze toen gewoon 's ochtends open i.p.v. een midnight release.

Ik zag andere mensen klaar staan om te rennen, toen ben ik ook maar in de startblokken gaan staan :puh:

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Bier

10

• eagle^

5

• Dwayne Forge

3

• Valkenburger

3

Geplaatst:
Ik krijg hem gratis bij media markt, en ook nog gereserveerd. Was zo;n actie als je een Xbox360 + halo3 kocht :D

Hier trouwens echt een leaked gamplay filmpje van GTA IV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!":

Ja klopt, er was een geweldige actie ! Zowel van de Intertoys en van de Media-Markt.

Bij een aanschaffing van een XBOX 360 + het spel Halo 3, krijg je GTA IV helemaal gratis erbij !!

Kijk, zo wil ik nou de actie's zien :puh:^_^

Geplaatst:
Ik haal hem Maandag om 00:00 uur bij Game Mania, ik heb hem al besteld dus ik ben zeker van mijn exemplaar. En ik denk dat ik die nacht niet meer ga slapen...

Ik upload om 00:30 wel wat video's... ;) !

Video's oplloaden naar GTAForum.nl ? Waow, alvast bedankt :puh:^_^
Geplaatst:

Ik ben ook zeker bereid om dat iets later in de nacht te doen. Ga alleen die nacht mijn Playstation 3 halen dus heb wel stap voor stap instructies nodig om screens te maken of filmpjes. :bonk:

Of kan dat niet met een Playstation 3 en moet ik gewoon mijn digitale camera gebruiken?

Geplaatst:

Ik ben ook zeker bereid om dat iets later in de nacht te doen. Ga alleen die nacht mijn Playstation 3 halen dus heb wel stap voor stap instructies nodig om screens te maken of filmpjes. :bonk:

Of kan dat niet met een Playstation 3 en moet ik gewoon mijn digitale camera gebruiken?

Naar mijn weten moet je gewoon een webcam of digicam gebruiken idd.

Zelf heb ik geen PS3, maar een vriend van me praat eindeloos over die van hem en heeft over zo'n feature nog noooit wat gezegd.

Geplaatst:

je zal idd een camera nodig moeten hebbe... oooeeoeoeoeoeohoh wat maken die gameplay filmpjes mij nieuwsgierig.. de fakking game waar ik al meer dan een jaar elke dag de nieuwtjes van aan het opspeuren was... kan niet wachten tot ik vrijdag middag trugkom van vakantie.. en van de platypus afstap om vervolgens liberty ccity onveilig te maken:D..

Geplaatst:

Nouja, dat maakt het alleen maar makkelijker eigenlijk ^_^

Dan ga ik zeker pics en filmpjes posten! :eten:

Geplaatst:

even een vraagje over de midnight release in de mediamarkt in Eindhoven.

is dit alleen voor pre-orders, of niet voor pre-orders.

Of is het zo dat als het ook voor de pre-orders is, dat die mensen hem eerst krijgen en dan de mensen die niet niet gepre-ordered hebben? wat tevens betekend dat je hem dan misschien niet hebt?

hoe zit het nu?

verwacht graag een reactie.

Geplaatst:

Ik heb hem bij FRS gereserveerd en moeten aanbetalen. Ik ga toch 28 april al proberen tegen de avond.

Geplaatst:

Of is het zo dat als het ook voor de pre-orders is, dat die mensen hem eerst krijgen en dan de mensen die niet niet gepre-ordered hebben? wat tevens betekend dat je hem dan misschien niet hebt?

hoe zit het nu?

Ik ben er gisteren geweest om deze vragen te stellen :)

Pre-order of niet, je kan die avond binnen komen.

Ik kreeg de garantie dat ze aan iedereen een kopie zouden kunnen geven, "We hebben er echt wel genoeg,".

Geplaatst:

Nou, ik heb de hoop opgegeven. Ik kan met zekerheid zeggen dat geen enkele winkel in Eindhoven vroegtijdig het spel op de schappen heeft liggen. Helaas, maar leuk voor mijn vriendin, ben ik teminste niet het hele weekend aan het spelen :puh:

Geplaatst:

hoe zit het nu?

Ik kreeg de garantie dat ze aan iedereen een kopie zouden kunnen geven, "We hebben er echt wel genoeg,".

Jo, bedankt.

Lucht me wel op.

ik heb hem wel al bij andere winkels hier in het dorp gereserveerd, maar die waren er niet zeker van of ik er dan wel een kon verkrijgen.

Als ik dan nu bij de MM in ehv er zeker een kan krijgen dan gak er zeker heen!! _O_

Geplaatst:

hoe zit het nu?

Jo, bedankt.

Lucht me wel op.

ik heb hem wel al bij andere winkels hier in het dorp gereserveerd, maar die waren er niet zeker van of ik er dan wel een kon verkrijgen.

Als ik dan nu bij de MM in ehv er zeker een kan krijgen dan gak er zeker heen!! _O_

Eens kijken als je me die avond kan herkennen dan, ik draag een bruine pet ;)

Geplaatst:

hoe zit het nu?

Jo, bedankt.

Lucht me wel op.

Eens kijken als je me die avond kan herkennen dan, ik draag een bruine pet ;)

Haha, ik zal rondkijken (zal wel druk zijn :duh: ).

Heb je zelf wel gepre-ordered of niet?

P.s.: ben zo blij dat ik dus zeker een exemplaar heb dinsdagochten, nog bedankt daarvoor _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...