clonetrooper Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Video's oplloaden naar GTAForum.nl ? Waow, alvast bedankt Ik ben ook zeker bereid om dat iets later in de nacht te doen. Ga alleen die nacht mijn Playstation 3 halen dus heb wel stap voor stap instructies nodig om screens te maken of filmpjes. Of kan dat niet met een Playstation 3 en moet ik gewoon mijn digitale camera gebruiken? Sommige pc's hebben een ingang waar je je ps3 op kan aansluiten, zo kan je ook goede kwaliteit filmpjes maken. Reageren
eagle^ Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) @ grand theft bier ik had net naar de MM in eindhoven gebeld en die zeiden dat ze 40 limited editions binnen kregen. Verder zullen ze natuurlijk (DENK IK?) ook normale edities binnen krijgen. VRAAGJE: EEN WINKEL KRIJGT NU TOCH NORMALE EN LIMITED EDITIONS BINNEN. EN DE LIMITED EDITIONS AANTALLEN ZIJN DAN MEESTAL EEN STUK MINDER ALS DE NORMALE VERSIES... (dus meer normale versies er van)? dus inderdaad bier ze hebben er genoeg P.S.: T lijkt mij dat je er om 00:00 naar binnen gaat (stormt) en dan je spel koopt. of gaat dit anders in zijn werk? t lijkt mij dat je toch wel binnen een kwartier dan weer buiten bent?? Bewerkt: 25 april 2008 door eagle^ Reageren
Grand Theft Bier Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) @ grand theft bierik had net naar de MM in eindhoven gebeld en die zeiden dat ze 40 limited editions binnen kregen. Verder zullen ze natuurlijk (DENK IK?) ook normale edities binnen krijgen. VRAAGJE: EEN WINKEL KRIJGT NU TOCH NORMALE EN LIMITED EDITIONS BINNEN. EN DE LIMITED EDITIONS AANTALLEN ZIJN DAN MEESTAL EEN STUK MINDER ALS DE NORMALE VERSIES... (dus meer normale versies er van)? dus inderdaad bier ze hebben er genoeg P.S.: T lijkt mij dat je er om 00:00 naar binnen gaat (stormt) en dan je spel koopt. of gaat dit anders in zijn werk? t lijkt mij dat je toch wel binnen een kwartier dan weer buiten bent?? Zo simpel zou het moeten zijn ja, naar binnen, naar de games afdeling, pakken, kopen. Rennen is misschien wel aan te raden, hangt ervanaf hoeveel mensen er zullen zijn Toen ik voor de launch van de Wii ging was ik ook in zo'n 15 minuten weer buiten, daar waren wel wat minder exemplaren van (15 ofzo) dus hadden ze vantevoren nummers uitgedeeld aan mensen die het langst stonden te wachten. Let wel op! Er zijn voor de Media Markt Eindhoven twee ingangen. De hoofdingang en een zij-ingang op de tweede verdieping die uitkomt in de Piaza naast de Toys R Us. Aangezien de games afdeling op de bovenste verdieping is is het dus aan te raden de zij-ingang eerst even te checken. Als je je afvraagt waar die precies is, nou er is een loopbrug tussen de Piaza en de MM die duidelijk te zien is vanaf de hoofdingang, even logisch denken en dan weet je waar de andere kant uitkomt Edit: En er zullen waarschijnlijk meer normale edities zijn dan special editions, althans daar ga ik vanuit, is meestal zo. Bewerkt: 25 april 2008 door Grand Theft Bier Reageren
eagle^ Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 mailtje binnengekregen: Beste, Geen probleem we hebben ongeveer 1000 stuks in de mix voorradig (als alles wordt geleverd wat op die dag is toegezegd) Bovendien leuke goodies,zeer scherpe prijs en een americaanse GTA politie auto (met dames ) aanwezig Groet en tot 28 april om 23.59 Rene Van Haaren Afd Software en Games MM Eindhoven Dus, er zijn er genoeg ik ga er nu ZEKER heen Reageren
Sang Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ben trouwens wel beniewd of BartSmit online zich aan de datum gaat houden. Mijn Limited Edition GTA IV staat nu op: Klaar voor verzending! Reageren
Grand Theft Bier Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ben trouwens wel beniewd of BartSmit online zich aan de datum gaat houden. Mijn Limited Edition GTA IV staat nu op: Klaar voor verzending! Ik heb het zelf aan ze gevraagd, ik woon nog geen 200 meter van een Bart Smit vandaan. Ze zeiden heel duidelijk NEE. Helaas Reageren
oostzaan Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Bij mij houden ze hem gewoon achter tot 3mei(als ik terug ben van vakantie ) Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ben trouwens wel beniewd of BartSmit online zich aan de datum gaat houden. Mijn Limited Edition GTA IV staat nu op: Klaar voor verzending! zal me benieuwen ja, en mijn bestelling bij bol.com staat op wordt verwerkt.. {nogsteeds} ik verwacht morgen of zaterdag een mail met "bestelling verzonden" Want ik heb gelukkig wel optijd besteld bij bol.com. voor de 11/04/08. bol.com kan niet garanderen dan mensen die na die datum hebben besteld de game op de release dag thuiskrijgen. nu maar hopen dat de postbode optijd komt! Reageren
1974 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik wil hem helemaal niet hebben..... Ik vind alleen het wachten zo leuk precies ja . Reageren
Sang Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 MIJN GTA IV IS VERZONDEN VAN BART SMIT!!! Met trackcode! Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 MIJN GTA IV IS VERZONDEN VAN BART SMIT!!! Met trackcode! wat ga ik lachen als jij hem morgen al hebt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.