Jump to content

Graphics


XXXps3XXX

Recommended Posts

op een hd tv zal het vast veel mooier zijn

En dat slaat op? Op een gewone TV ziet het er ook beter uit hoor...

En deze screen is natuurlijk van dichtbij genomen. In de game zelf zie je alles van een afstandje, en dan vallen zulke dingen echt niet op hoor... Als je bij GTA: San Andreas een foto gaat maken een gozer, en extreem inzoomt op zijn gezicht, dan ziet dat er ook niet uit hier... Ik zal hieronder even een foto plaatsen als je inzoomt bij GTA: San Andreas:

gallery14kn9.jpg

Indd, ziet er ook niet uit, terwijl het van afstand nog wel meevalt:

gallery11jq7.jpg

Dus jongens, maak je niet druk. Als je het speelt is het prachtig, daar durf ik geld op te zetten :)

Mooi, nu kan ik helemaal niet meer wachten _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • XXXps3XXX

    5

  • Hextrasher

    4

  • Abnormaal

    3

  • gtamelle

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

De échte kwaliteit van het spel, kunnen we pas oordelen

als we het spel zelf spelen. :dans: De trailers komen

tegenover de screenshots veel beter uit op het gebied

van de graphics. :Y Maar alles komt in orde! :tu:

Groetjes,

MGT. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het eenmaal in beweging ziet, dan ben je het weer helemaal vergeten het commentaar. En zijn peds nou echt belangrijk ? Niet echt, het is meer invulling van de straten, anders is het weer zo leeg. Als je het fotorealistisch wil hebben, moet je nog een paar generaties wachten of gewoon naar buiten stappen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er prima uit! Ik kan ook niet wachten totdat ik door Liberty City heen cross en loop en beetje rondkijken enzo. Ze moeten ook nog een beetje rekening houden met de framerate ;) Die grafische chip in de xbox is ook niet ongelimiteerd in kracht, beetje zuinig mee omspringen he.

Link to comment
Delen op andere websites

Die beker is idd iets te groot :7

Voor de rest zijn de kwaliteit van de screens een beetje vaag op ware groote. Net of er ene filter overheen gegooit is. Maar bij de uiteindelijke game zal dit denk ik niet gebeuren :puh:

Nou ,ik ben op vakantie geweest naar NYC, en geloof me, die beker is niet te groot! Ze drinken echt zulke grote bekers koffie daar!

Link to comment
Delen op andere websites

Koffiebeker is waarschijnlijk medium maatje. Medium is namelijk mega voor Nederlandse begrippen. Bestel ook geen large pizza want dan heb je een doorsnee van een meter ofzo :eten:

Graphics lelijk? Misschien even terug naar San Andreas, daar rondrijden en dan nogmaals de screens kijken.

Het is next-generation gaming, niet perfect-evoluted gaming als je snapt wat ik bedoel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

op een hd tv zal het vast veel mooier zijn

En dat slaat op? Op een gewone TV ziet het er ook beter uit hoor...

gallery14kn9.jpg

Indd, ziet er ook niet uit, terwijl het van afstand nog wel meevalt:

Die kop is om misselijk van te worden :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Al herinner ik me wel nog dat de pics en filmpjes van GTA:SA er stukken beter uitzagen dan in het echt. Echt een heel groot verschil. Maar ik heb al genoeg previews gelezen dat GTA4 er echt zo goed uit ziet zoals in de filmpjes.

Persoonlijk krijg ik maar niet genoeg van dit commercial filmpje: xbox.com

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, iedereen die zeikt over de graphics, die hebben pech, dan moet je maar met een rot gevoel gta gaan spelen :7 .

Ik vind de graphics super, weet je hoe groot die game is, en de gameplay is als je de feiten leest vast en zeker wel SUPER, wat valt er nou te zeiken :?:?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...