Jump to content

Controls aanpassen


Abnormaal

Recommended Posts

Ik ben het gewoon om met R1 te knallen en met L1 te mikken bij COD4, want die triggers liggen me echt niet. Ik heb altijd het gevoel dat mijn vingers er vanaf gaan glijden.

Maar bij GTA4 is het zo dat als je de linker trigger half indrukt je free aim hebt, en helemaal indrukken heb je lock on. Nu is maar de vraag of je het kan instellen om met L1 te mikken. Ik ben zowiezo geen fan van dat lock on systeem en zal dit ook uitzetten.

Weet iemand hier meer over of het mogelijk is om met L1 te mikken (en met R1 te schieten) ?

Bewerkt: door Abnormaal
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je toch geen cod4 settings/controls veranderen?

Ik heb het zelf ook maar ik doe nooit iets met options? (misschien zit ik fout maarja :?)

Nu begin ik zelf te twijfelen, bij Team Fortress 2 heb ik het zelf aangepast en het veranderd naar L1 en R1. Ik denk ook bij COD4 want daar is het default ook met de triggers als ik me niet vergis...

Link to comment
Delen op andere websites

Waar schijnlijk kan dit wel en ik ben ook geen voorstander van dat locken ze moeten er gewoon een

lichte auto-aim in zetteh net als bij WarHawk maar niemand weet echt of je het kan veranderen.

Want als het goed is heeft niemand hem al :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, dit moet zeker kunnen. ;) Bij elke game kan dit nog. Dus bij GTA IV zal dit ook wel zo zijn. Ik ben het eigenlijk helemaal met jou eens. "De Controls van IV ( Schieten ) Zijn niet fijn..." Mij lijkt het ook dat je vingers eraf glijden. Met R1 en L1 zal dit allemaal veel fijner zijn. Ik heb zelf ook COD 4 dus ik ben aan die controls gewend :puh:

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha mensen zeggen ik vind het niet fijn, de nieuwe controls van gta 4

maar misschien valt het allemaal wel erg mee, en is het juist hartstikke handig, rockstar doet het toch niet voor niets op deze manier, omdat deze manier gewoon het makkelijkst is voor hun en dan waarschijnlijk ook voor ons.

Het enige wat we kunnen doen is afwachten

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn laatst een aantal foto`s uitgelekt van de boekjes die bij GTA IV zitten. Op 1 daarvan waren de controls te zien van GTA IV voor de PS3. Daar stond boven dat het "Default" controls waren. Dit betekent dus dat je ze kan aanpassen. Maar of je dit zelf kunt doen of dat je kan kiezen uit een aantal vooraf ingestelde controls is niet duidelijk. Bij alle andere GTA`s kon je kiezen uit verschillende controlinstellingen.

Ik hoop trouwens zelf wel dat je ze handmatig kan aanpassen zodat je zelf de beste instellingen kan zoeken. Want de bekende controls vindt ik 3x niks. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...