Jump to content

Dikke hoofden

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het nog niemand opgevallen dat de characters in multiplayer een dikke kop hebben?

Zie die kerel achter in de transport auto die met zijn gun aan het mikken is:

med_gallery_1_51_123732.jpg

Die gast op de moto:

med_gallery_1_51_11209.jpg

Kijk die kerel met zijn muts:

med_gallery_1_51_131118.jpg

Die gast die langs die rode auto staat:

med_gallery_1_51_118984.jpg

Die kerel met zijn muts:

med_gallery_1_51_59645.jpg

Dat zijn toch serieuze formaten van hoofden of niet? Zeker in vergelijking met hun lichamen.

Vergelijk dit trouwens eens met eerdere GTA's:

1076193739.jpg

screen_ps2_GTA-ViceCity-02.jpg

gta3_screen012.jpg

2008-01-24T164637Z_01_NOOTR_RTRIDSP_2_TECH-TAKETWO-GTA-DC.jpg

Toch een groot verschil of niet? Maar ik heb wel ergens gelezen dat je Head Shape kan aanpassen, blijkbaar vinden ze het cool om een character met een dikke kop te maken? ^_^

Geplaatst:

Je kan je multiplayer speler zelf ontwerpen, dus misschien kan je jezelf ook wel een dikke kop geven ;)

Geplaatst:
Je kan je multiplayer speler zelf ontwerpen, dus misschien kan je jezelf ook wel een dikke kop geven ;)

Hoe weet jij dat? dat je eigen character kan creeren? :?

Geplaatst:

lachen een kop van 2 meter in doorsnede

Geplaatst:

Ik vond het wel interessant om te posten aangezien Rockstar de realistische toer is opgegaan met GTA4, dan verwacht je ook realistische hoofden.

Maar zoals ik al eerder zei kan je dit gelukkig aanpassen.

Geplaatst:

Hoe weet jij dat? dat je eigen character kan creeren? :?

Je kan je character aanpassen:

"While we didn’t mess with it too much, you’ll also be able to customize your character’s look a bit, with selectors for things like hair, head shape, torso shape and, of course, what the character wears."

TeamXbox

Geplaatst:
Ik vond het wel interessant om te posten aangezien Rockstar de realistische toer is opgegaan met GTA4, dan verwacht je ook realistische hoofden.

Beetje onnodig, in de multiplayer kan je je kop aanpassen, nou misschien had die gast in het echt ook wel zo'n kop :puh:, weet jij veel. En het is de hele tijd 1 persoon die je aanwijst

Geplaatst:

Beetje onnodig, in de multiplayer kan je je kop aanpassen, nou misschien had die gast in het echt ook wel zo'n kop :puh:, weet jij veel. En het is de hele tijd 1 persoon die je aanwijst

Haha, nu je het zegt... dat is inderdaad dezelfde kerel, had ik nog niet gezien.

Geplaatst:

Haha, nu je het zegt... dat is inderdaad dezelfde kerel, had ik nog niet gezien.

Haha ok, want het ligt gewoon echt aan het persoon die dit gastje heeft gemaakt.

Geplaatst:
Haha ok, want het ligt gewoon echt aan het persoon die dit gastje heeft gemaakt.

Inderdaad, bedankt om dat te verduidelijken. Niks mis met grote hoofden, alleen kwam ik het wat te regelmatig tegen op de screenshots, maar blijkt dus gewoon dezelfde persoon te zijn. :)

Geplaatst:

Volgens mij lijkt het dik vanwegen hun muts ofzo :puh:

valt me op dat de personen met een muts een dikke kop hebben. die anderen niet dacht ik

Geplaatst:

een dikke kop lijkt me juist helemaal niet handig want dan doen mensen voortdurend head-shots op je hoofd :duh:

Geplaatst:
een dikke kop lijkt me juist helemaal niet handig want dan doen mensen voortdurend head-shots op je hoofd :duh:

Lol idd ^_^

Geplaatst:

ik vind het niet zo erg...

het kan overigens ook net zoiets zijn als met Unreal Tournament, die mutators (dingen die het spel een klein beetje veranderen), dat als je mensen doodmaakt, dat je hoofd dan groter wordt...

dat zou opzich ook wel kunnen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...