Legenderion Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Het zal vast wel meevallen, en misschien kun je wel kiezen tussen een iets dikkere of een ''normale'' kop zoals we die gewent zijn van onze GTA series. Dat zou natuurlijk helemaal leuk wezen. Reageren
Giozio Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik vind die hoofden wel meevallen. Maarja dat is mijn mening. GR Giozio Reageren
philippe58 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik vind het ook wel meevallen hoor, ze zijn toch in verhouding? Reageren
Abnormaal Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Het was misleidend omdat het steeds hetzelfde character was met die overdreven dikke kop. De rest en op andere screens is het inderdaad mooi in verhouding. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 idd, nu je het zegt ja Reageren
jr_maffia Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik ben niet met je eens Je laat screens van gta 3 zien, daar heeft hij gewoon een echte muizenkop (kleine kop) Ik vind dat in gta 4 alles mooi in verhouding staat, en er zeker geen sprake van grote hoofden is. HOI Reageren
Abnormaal Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik ben niet met je eensJe laat screens van gta 3 zien, daar heeft hij gewoon een echte muizenkop (kleine kop) Ik vind dat in gta 4 alles mooi in verhouding staat, en er zeker geen sprake van grote hoofden is. HOI Zoals ik hierboven al heb gezegd was het misleidend omdat het steeds hetzelfde character was (in die multiplayer pics) met dat overdreven groot hoofd. Voor de rest is het inderdaad mooi in verhouding. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ik heb er geen last van hoor. als je aan het spelen bent kijk je toch niet alleen naar hun hoofden? het valt ook niet zo op denk k. als er allemaal gun gevechten zijn ga je niet denken: wat is zijn hoofd groot Reageren
Joriz Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Amerikanen zijn gewoon dik, het spel is dus gewoon realistisch. Volgens mij hebben de personen en nog nooit zo mooi en goed uitgezien. Dus ik vind dat jullie over niets zeuren. Reageren
Abnormaal Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ik heb er geen last van hoor.als je aan het spelen bent kijk je toch niet alleen naar hun hoofden? het valt ook niet zo op denk k. als er allemaal gun gevechten zijn ga je niet denken: wat is zijn hoofd groot Natuurlijk niet. Maar het viel me ineens op toen ik de multiplayer pics aan het bekijken was. Het leuke is dat het aanpasbaar is zodat er grote variatie in headsize gaat zijn online. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ik heb er geen last van hoor.als je aan het spelen bent kijk je toch niet alleen naar hun hoofden? het valt ook niet zo op denk k. als er allemaal gun gevechten zijn ga je niet denken: wat is zijn hoofd groot Natuurlijk niet. Maar het viel me ineens op toen ik de multiplayer pics aan het bekijken was. Het leuke is dat het aanpasbaar is zodat er grote variatie in headsize gaat zijn online. moet je een super klein hoofd maken Reageren
frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 volgens mij komt het door hun muts Reageren
TheoBerg Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Wat boeit het met die dikke hoofden , ze zien er anders wel realistischer uit dan de voorgaande delen. Onnodige topic Reageren
ikt Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Amerikanen zijn gewoon dik, het spel is dus gewoon realistisch. Volgens mij hebben de personen en nog nooit zo mooi en goed uitgezien. Dus ik vind dat jullie over niets zeuren. /agree Ze zijn véél realistischer dan voorheen. En volgens mij zijn je schouders ook niet 50 CM breed per kant. Btw, rofl @ de Amerikanen _O- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.