hondt Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=lU_rgKmMpDA even lachen tot 29 april Reageren
T@rget Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Kansloos Hoezo kansloos? is toch leuk dat mensen gekke dingen gaan bedenken om te tijd door te komen Reageren
Biocount Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Kansloos Hoezo kansloos? is toch leuk dat mensen gekke dingen gaan bedenken om te tijd door te komen Yup dat wel maar het is niet leuk als je zoekt naar gameplay beelden en je komt elke keer dat soort filmpjes tegen haha. Reageren
T@rget Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Kansloos Hoezo kansloos? is toch leuk dat mensen gekke dingen gaan bedenken om te tijd door te komen Yup dat wel maar het is niet leuk als je zoekt naar gameplay beelden en je komt elke keer dat soort filmpjes tegen haha. Grand.Theft.Auto.4.XBOX360.NTSC-PROTOCOL Da's de naam van dat filmpje, niet iets van GTAIV Gamplay! Check it out! Reageren
joppie Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Je moet geen gameplay beelden zoeken, wacht tot het spel dan is het veel leuker en kun je het zelf ontdekken. Is tog veel leuker, anders zit je al van ohja dat kon je doen end an ga je dat doen en wet je waar je dat moet doen enz enz. Maar dat is mijn mening zo pak ik dat aan... ik hoef geen ingame beelden te zien. Reageren
Hayte Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 anders worden ze waarschijnlijk toch verbannen van JijBuis Reageren
Alchemy Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 haha dit is wel een stijlvol filmpje leuk bedacht! Reageren
Oldskool Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Haha mooi filmpje! Respect Reageren
LangeDraak Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Respect Wat een geweldig filmpje is dit..... Humor Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Haha, goed gedaan met die filmpje Reageren
Swiggers Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Knap gemaakt, maar toch een beetje zinloos. Zo heb ik nog wat zinloze filmpjes.. Klik hier voor het geval dat het filmpje hier onder het niet doet En vooral deze.. Klik hier voor het geval het filmpje hier onder het niet doet. Bewerkt: 23 april 2008 door swiggers Reageren
Swiggers Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Was een dubbel post, met wat hierboven staat. Dus bij deze deleted. Bewerkt: 23 april 2008 door swiggers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.